Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 21 april 2022

Kerstkaart en update

 


Eindelijk weer eens een kaart gemaakt, een kerstkaart om mee te doen aan 52WTC
Over de kaart valt niet heel veel te vertellen, een houten ster op een kerstachtergrondje.
Op de ster poinsettia versiering geplakt niet teveel want dan wordt de kaart te dik.

UPDATE:
Met mijn gezondheidstoestand gaat het inmiddels een stuk beter gelukkig.
Ik heb het heel slecht gehad maar de twee weken pauze die ik kreeg om te herstellen hebben me wel goed gedaan. Ik heb ernstig getwijfeld of ik wel door zou gaan met de 12 vervolg chemokuren maar na een goed gesprek met mijn oncoloog heb ik het toch weer aangedurfd en inmiddels heb ik er al weer twee kuren opzitten en tot op heden blijven de ernstige bijwerkingen uit.
Ik ben niet meer zo uitgeput moe, ik kan weer beter eten en daardoor heb ik ook weer meer energie.
Ik heb al weer een paar kleine wandelingen gemaakt. Dat was heerlijk na bijna twee maanden binnen zitten. Helaas ben ik inmiddels wel behoorlijk kaal geworden en sinds gisteren heb ik dan ook een pruik, een hele stap vond ik dat maar het geeft toch ook wel weer een beter gevoel om zo weer onder de mensen te komen zeker als je er complimenten over krijgt.
Al met al mag ik niet klagen zoals het nu gaat, natuurlijk ben ik er nog lang niet en het valt nog steeds niet mee maar ik ben blij dat ik al weer uit zo'n diep dal ben geklommen.
Nog steeds druppelen er af en toe prachtige kaarten van jullie binnen en daar ben ik zo ontzettend blij mee, het geeft zo'n warm gevoel dat jullie zo meeleven, echt geweldig!

groetjes van Ank


27 opmerkingen:

Trudy zei

Heel mooi kaartje! Fijn dat het even iets beter gaat met je.
Heel veel sterkte met het vervolgtraject.
Groetjes Trudy

Eri zei

Leuke kaart met de ster vol tekst! Wat fijn te lezen dat de paar weken rust je goed hebben gedaan. Ik ga voor je duimen dat je zonder veel bijwerkingen door deze kuur komt! Veel sterkte!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dat is heel fijn om te lezen Ank. Het is natuurlijk ook een heel traject wat je moet doorlopen en zowel geestelijk als lichamelijk is dat zwaar. Pak lekker je goede momenten . Je kerstkaart vind ik heel mooi geworden, feestelijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en ik blijf duimen dat je je goed blijft voelen.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Hallo ANk , wat ben ik blij dat ik je weer zie hier bij de kerstkaarten donderdag....was blij verrast dat ik je er bij zag staan in de lijst.
Prachtig kaartje, maar wat fijn dat het nu weer een beetje met je gaat.
En dat je zo doorzet, heel knap.
Ik wens je het allerbeste en het is te hopen dat je nu minder last krijgt van de kuren....
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Fijn dat het wat beter met je gaat Ank.
Hopelijk gaat het de komende periode steeds een stukje beter met je.
Je kerstkaart met de houten ster is heel mooi.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart vind de houten ster heel mooi en de poinsettia is dan de blikvanger. Blij om te lezen dat het beter gaat Ank, en geniet van alle goede momneten. Groetjes, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de houten ster is echt de blikvanger
wat fijn om te lezen dat de chemo aanslaat en de ernstige bijwerkingen wegblijven, fijn dat je weer wat meer energie hebt ik blij voor je duimen dat het goed blijft gaan
groetjes ellen

Angélique zei

Wat fijn om te lezen dat het relatief goed met je gaat. Wat ben je toch een sterke vrouw, je mag super trots op jezelf zijn dat je zo doorzet.
Je kaart is heel mooi, helemaal in balans.

Margreet zei

Wat een prachtige ster op je mooie kaart, Ank!
Wat een fijn bericht, Ank! Goed dat je de beslissing voor een pruik hebt genomen, zodat je je weer onder de mensen kunt begeven. Ik ga voor je duimen dat het zo goed blijft gaan! Sterkte en succes voor de komende tijd.
xxx Margreet

Nelleke zei

Ach , wat moet je door het dal, allemaal voor het goede doel: beter worden. Gelukkig dat het nu iets beter gaat en dat je wat van je laat horen. Heel veel sterkte voor de laatste 10 Kuren. Ik hoop met je mee voor het juiste effect. Je kaart is leuk, ik hou van hergebruik en met de bloem op de ster geeft dat een mooi effect. Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

Ach , wat moet je door het dal, allemaal voor het goede doel: beter worden. Gelukkig dat het nu iets beter gaat en dat je wat van je laat horen. Heel veel sterkte voor de laatste 10 Kuren. Ik hoop met je mee voor het juiste effect. Je kaart is leuk, ik hou van hergebruik en met de bloem op de ster geeft dat een mooi effect. Groetjes, Nelleke

Annemarie en Merit zei

Oh wat blij dat we je hier vandaag weer zien Ank...En met een prachtige kaart.
Fijn dat het een beetje beter gaat en dapper dat je doorzet met de kuren.
We duimen heel hard voor je dat het een beetje mag meevallen.
Heel veel sterkte
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Hoi hoi Ank wat fijn dat we je vandaag weer hier zien op de blog.
en met een prachtige kaart....
Gelukkig dat het een beetje beter met je gaat, dapper dat je doorzet met de kuren.
We gaan heel hard voor je duimen dat het een beetje mee ,mag vallen.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Henriët zei

Mooie kaart met die grote houten ster.
Fijn dat het nu weer iets beter gaat. Sterkte nog voor de komende kuren.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Knap hoe je alles doorstaat Ank.....wat ben je sterk!
En je hebt zelfs weer een kerstkaartje gemaakt....zo leuk!
Groetjes en heel veel sterkte met de kuren,
Diny

Trijntje zei

Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt. Fijn dat het beter met je gaat. Heftig hoor… Heel veel sterkte met de kuren. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

wat fijn dat je voelt dat het nu wat beter gaat met je, dat geeft hoop voor de komende behandelingen. Ik duim mee met iedereen dat het allemaal de goede kant blijft opgaan!
Toffe kerstkaart, heel mooie ster en leuk met die bloem er op verwerkt!
groetjes en het allerbeste met de komende behandelingen!
Nancy 52WTC

Laurespage zei

Een Supermooi kaartje met de houten ster en de tekstjes erop. Het is goed te horen dat het wat beter met je gaat.
Hou de moed erin Ank.
Groetjes, laurette

Jantine zei

Wat een prachtige kaart met die ster en die poinsettia, Ank. Mooi gecombineerd!
En wat fijn dat je nu niet van die heftige bijwerkingen meer hebt. Wel akelig om je haar te verliezen. Veel sterkte.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een prachtig kaartje! En wat goed te lezen dat het langzaam de goede kant op gaat. Haar verliezen lijkt me ook heel erg naar. Maar er zijn zulke mooie pruiken. Een vriendin van me had ook een pruik en het heeft een tijd geduurd voor ik het in de gaten had. Houd moed!

Marjan zei

Het is een prachtige kaart, Ank! Gaaf die ster.
Wat ben ik blij voor je dat het een stuk beter gaat met je!! Je haar kwijt is natuurlijk niet niks, maar je weet ook dat het gelukkig weer terugkomen zal.
Jouw zaadjes hebben een flinke pol opgeleverd, bij mij nog geen knoppen, dus hoop dat bij thuiskomst toch nog bloemen erin te hebben.
Sterkte, je bent een kanjer! X

Elly zei

Top Ank om hier wat van je te lezen en iets te zien. Je kaart vind ik erg mooi!
Je hebt het echt zwaar gehad en klagen mag altijd hoor het is niet niks.
Dat is zeker een hele stap die pruik, als de kuren voorbij zijn, echt dan gaat je haar weer aangroeien, zag het bij mijn schoonzus gaat zo snel, en nog mooi haar terug gehad ook.
Ik blijf voor je duimen dat je je niet meer zo ziek gaat voelen door die kuren, en nu iedere keer verder kan aansterken.
Groetjes Elly

Els zei

Zo te lezen is het een zware tijd voor je geweest, maar fijn dat je twee weken pauze hebt kunnen nemen.
Je kaart is heel mooi.
Ik wens je heel veel sterkte voor de volgende chemo's.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Lieve Ank, wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat! Al blijft het natuurlijk een loodzware tijd. Het kaartjes maken gaat je gelukkig nog steeds goed af en fijn dat je nu ook weer een beetje buiten de deur komt. Zeker nu het weer ook wat beter is. Genieten van kleine dingen is zo belangrijk als je ziek bent.. Je kaart is trouwens prachtig!

Gina zei

Mooi met deze houten kerstster. Leuk die tekst langs de randjes van de ster. Mooi afgewerkt met de bloem. Heel veel sterkte met de chemokuur. Top dat je doorzet! Ik wens je snel een volledig herstel! groetjes, Gina

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze houten ster en leuk achtergrond papier.
Fijn dat het wat beter met je gaat en een goede keuze om door te zetten. Heel veel sterkte met de vervolgkuren!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Ik kwam even bij je lezen en hoop dat het een beetje de goede kant op gaat me5 je lieve Ank xx