Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 2 juni 2022

Alweer Kerst-donderdag!

 


Tjonge wat gaat de tijd snel, alweer een week voorbij!
Dit keer heb ik twee kerstkaarten, wederom gemaakt met Snoesjes op kaarttoppers.
Deze keer heb ik er een gewoon formaat vierkante kaart van gemaakt.


Uiteraard doe ik weer mee met het blog van 52 WTC
Dankjewel voor al jullie lieve en meelevende reacties.
Het lukt me nog niet om alle blogs te bezoeken maar ik doe mijn best!

Ik heb inmiddels een gesprek met de oncoloog gehad en op dit moment heb ik een kleine week hormoonpillen geslikt.
De bedoeling is dat ik dit de komende 5 tot 7 jaar ga doen mits ik ze goed verdragen kan.
De eerste dagen kreeg ik er veel pijn van in mijn spieren en gewrichten en nog steeds krijg ik er erge tintelingen van in mijn vingers.
Het is even afwachten of er gewenning optreedt, dat valt na een week nog niet te zeggen.
We zullen zien!

Fijne dag!
groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Elly zei

Je hebt twee mooie kaarten gemaakt Ank! Ja het heeft allemaal wel tijd nodig, maar het is niet altijd zeer fijn, hopend reageert je lijf er beter op en slaat het goed aan
Groetjes Elly

carla zei

Een prachtige kerstkaartjes.
Wat heb je dit leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten Ank.
Sterkte gewenst .
Hopelijk kun je de pillen verdragen.
Groetjes Elle-jeanne

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Ank,
Wat heb je twee schattige kerstkaarten gemaakt met de snoesjes.
Wat een leuke achtergrondjes en het groen en blauw staat er prachtig bij.
Wat zal het fijn zijn als de hormoonpillen goed aanslaan...
Fijne dag, Antje

Eri zei

Wat fijn dat het je gelukt is om deze twee leuke snoesjes kaarten te maken Ank. Ik hoop zo voor je dat de hormoonpilen goed gaan reageren op je lichaam. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartjes met de schattige snoesjes leuke achtergrondjes erbij
ik hoop dat de pillen gaan helpen sterkte gewenst
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ank, je hebt twee mooie kerstkaarten gemaakt met die lieve snoesjes. Ik duim voor je dat het goed gaat komen met de hormoonpillen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig leuke kaartjes het lijkt wel of ze zo de winternacht uit komen lopen, goed gekozen dat donkere papier op de achtergrond.
Hopen dat de hormoonpillen goed hun werk doen en dat je lichaam ze blijft verdragen..
Het allerbeste toegewenst.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52wtc.

Laurespage zei

Ank, wat twee mooie kerstkaartjes met deze fijne plaatjes.
Het allerbeste, laurette

Trijntje zei

Wat twee supermooie kaarten met deze lieve snoesjes ze staan prachtig op de kaart toppers. Hopelijk gaat het lukken met de hormoon pillen. Heel veel sterkte nog. Groeten Trijntje

Angélique zei

Superleuke kerstkaarten, de plaatjes komen heel mooi uit op de blauwe kaarten.
Ik hoop van harte dat je de pillen verdragen kunt en goed hun werk doen, zodat je weer beter in je vel komt.

Margreet zei

Wat een snoezige Snoesjes kaarten, Ank!
Hopen dat je gaat wennen aan de hormoonpillen en dat het dan van lieverlee steeds beter met je gaat. Het allerbeste!
xxx Margreet

Henriët zei

Prachtige kaarten. Wat een mooie kleur blauw gebruikte je voor de basis.
Succes met de medicatie. Hopelijk komt er verbetering.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Prachtige kaarten met die snoesjes, Ank! En hopelijk treedt er snel gewenning op voor je medicatie en doet het wat het moet doen.
Sterkte.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hoi Ank,
je kaartjes zijn beide erg leuk. Mooi met het blauw als basis.
Het zou toch fijn zijn als je nauwelijks bijwerkingen van die pillen krijgt en dat je lijf er aan went. Dan krijg je misschien ook wel weer het gevoel dat je door kan met meer energie.

Freubelmina zei

Je hebt er toch weer 2 hele leuke kerstkaarten bij Ank en ook ik ga heel hard duimen dat de bijwerkingen snel minder worden zodat je je wat fitter voelt meid xx

Els zei

Mooie kerstkaarten Ank en fijn dat je deze kaarten hebt kunnen maken.
Ik hoop dat de hormoonpillen goed hun werk gaan doen en dat je niet teveel bijwerkingen krijgt.
Sterkte en groetjes, Els

Marjan zei

Wat een leuke plaatjes, de kleurtjes heb je heel goed gematcht in je kaartjes, ze zijn top!
Ik hoop dat de pillen gaan wennen en je uiteindelijk geen last zullen geven w.b. de bijwerkingen. Sterkte meid. Fijn weekend nog!

Marjolein zei

Oh wat spannend hoe dit uit gaat pakken. Hopelijk zijn dit bijwerkingen die gauw weer verdwijnen.
Mooie kaarten! Groeten Marjolein