Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 9 juli 2022

Vliegtuig

 


Bij DCL  vragen ze een kaart met een vervoermiddel er op.
Ik had nog een vliegtuig liggen uit een mini cardkit en dat heb ik hiervoor gebruikt.
Voor de achtergrond heb ik papier gebruikt dat iets gewerkt is en dat heb ik door een achtergrondstans gehaald (zo lijken het net zonnestralen), d.w.z. alleen het deel boven de washi tape rand.
Wolkjes erbij gemaakt en bedankt op het label gestempeld.


Alles verhoogd opgeplakt.
De kaart is inmiddels op de plekt van bestemming aangekomen dus ik kan hem nu laten zien.

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Freubelmina zei

Inderdaad lijken het wel zonnestralen op de achtergrond…wat een leuke kaart Ank xx

Eri zei

Het is een prachtige kaart Ank, hij staat hier naast mij te pronken! Nogmaals dank voor deze prachtige kaart! Fijne zondag!
Groetjes, Eri

jackelien zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Superleuke kaart, mooi dat bewerkt dsp.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Grappig effect geeft de achtergrond zo.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel leuke kaart met grappig vliegtuigje. Ik vind je achterond mooi met de "zonnestralen" en wolkjes.

Marjan zei

Mooie achtergrond heb je gekozen voor dit leuke vliegtuigje, hoog in de wolken! Gaaf kaartje Ank, en superleuk dat je meedoet met DCL!

Je@net zei

Leuke kaart heb je gemaakt, Ank!

Margreet zei

Wat een gaaf vliegtuig op je leuke kaart. Wat is die achtergrond leuk geworden met die zonnestralen.
xxx Margreet

carla zei

Een mooie kaart en dat achtergrondje is wel een hele leuke.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Leuke kaart. Mooi met deze achtergrond. Leuk vliegtuigje. Groeten Trijntje

Els zei

Wat een leuke bedankt kaart.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het vliegtuig het achtergrond dp is er leuk erbij
groetjes ellen

Cinderella zei

Hoi hoi

Wat een kei gave kaart

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig kaartje Ank! Mooi dat achtergrondje met die stans zo. Dankjewel voor je bijdrage aan de vervoer-uitdaging van de Dutch Card Lovers.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje in mooie kleuren! Leuk vliegtuigje ook! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️