Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 22 juli 2022

Zeilschip

 


Vandaag laat ik jullie een maritieme kaart zien.
De stans van het prachtige zeilschip had ik eigenlijk nog nooit gebruikt dus dat werd wel eens tijd.
De basiskaart is wit met daarop een rood gestreepte oplegkaart.
Als je goed kijkt lijkt het net of de strepen uit touw bestaan.
Bovenaan heb ik de hoekjes met een pons er af gehaald en vervangen door hetzelfde blauw als dat van het schip.
Uit wit het kader gestanst waar het schip verhoogd op opgeplakt is.
Uit kraft de touwen en de tekst en als extra versiering een maritieme knoop in bijpassende kleuren.

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is geweldig Ank je kaart, dat schip is een topper mooie papier!

carla zei

Een prachtige kaart Ank.
Tof dat het mooie zeilschip, leuke papiertjes en mooie snijmallen.
Ik zit al de ganse week met zeilschepen in mijn hoofd, want morgen ga ik naar Antwerpen naar de Tall Ships kijken. Dat schijnt de moeite te zijn met al die grote zeilschepen. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Wat een prachtige 3master is dit. Mooi DP heb je gebruikt en mooie knopen.
xxx Margreet

Angélique zei

Een heel gave kaart! Ik wilde dat schip nog aanschaffen,omdat mijn jongste zoon dat mooi zou vinden op een kaart, maar toen bedacht ik mij dat ik het maar 1x zal gebruiken en heb het toen maar gelaten. Gelukkig is er veel wat zijn speciale interesse heeft. Je hebt de kaart supermooi afgewerkt met die hoekjes, het papier en de touwknopen.

Eri zei

Een prachtige maritieme kaart Ank! Wat leuk dat je het touw van het design papier terug laat komen in het touw onderaan de kaart. Die bijpassende knoop past er ook super bij!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Heel mooi met het grote schip en alle maritieme details.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Erg leuk maritiem kaartje, Alma!

GerJanne zei

Hij is prachtig Ank! Wat en mooie stans van dat schip. Ik hoop dat het beter met je gaat!

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart in de maritieme kleuren.
Mooie achtergrond , en ja lijkt net een streng touw.
groetjes Marjan.

Elly zei

Een hele mooie kaart alles combineert erg goed met elkaar.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Wat een leuke maritieme kaart. Mooi designpapier heb je op de kaart. Een mooi geheel. Ik hoop dat je de warme dagen wa5 gied door gekomen bent….Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart Ank, de boot komt perfect tot zijn recht op je mooie kaart xx

Els zei

Een mooie maritieme kaart Ank en wat leuk met dat stoere knopen touw.
Groetjes, Els

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kaart met het blauwe schip Ank!
Wat een mooie details.
Groetjes Antje