Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 20 augustus 2022

Egeltjes

 


Ik heb nog een kaart gemaakt met inktjes en stermpels.
Het is een herfstachtig tafereeltje geworden met paddenstoelen en egeltjes.
Met kleine stempeltjes heb ik de omlijsting gestempeld in verschillende kleurtjes.
Dat vond ik best nog wel ingewikkeld.
Met de witte Poska-pen op het laatste weer wat accenten aangebracht.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

Ook heb ik er weer een nieuwe volger bij, Wilma hartelijk welkom. 
Wat leuk dat je me bent gaan volgen!

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Angélique zei

Ohhh, prachtig Ank! Ik ben helemaal verliefd op je kaart, wat heb je die mooi gemaakt!
Jij bent echt goed in deze stempelkaarten maken. Ik zou er mooi nog heel lang zelf van genieten voordat je hem naar iemand opstuurt, ik denk dat ik hem zelfs helemaal niet zou opsturen, haha.

Anita van Deur zei

Prachtig tafereeltje, mooi en fijntjes zijn de takjes. Heel leuk de witte accentjes op de egeltjes!

Els zei

Het is een pracht kaart!! erg leuk met de posca accentjes erbij.
Groetjes, Els

Elly zei

Wauw je kaart is echt prachtig.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Nou jij bent erg goed met inkt en stempels Ank, wat is deze ook mooi zeg, zo schattig met die kleine egels xx

Grietje Jansen zei

Een erg leuke kaart.
Leuk gedaan met de stekeltjes in het wit.
Grietje

Wilma zei

Hi Ank. Je volgende sprookje... wát mooi gedaan! Zo mooi om naar te kijken.
En dankjewel voor je hartelijke welkom, het is leuk om je te volgen!
Nog een fijne avond.
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Het ziet er prachtige uit. Al lijkt het mij ook lastig om dit zo te maken met verschillende stempeltjes. Het is jou prima gelukt.De kaart is erg mooi geworden. Fijn dat je zo lekker bezig bent…Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige egeltjes in de hoofdrol leuk de witte stekeltjes mooi gecombineerd met de andere stempels
groetjes ellen

Marjan zei

Die techniek ken ik, is inderdaad niet zo eenvoudig. Maar heel mooi gedaan, Ank. Het is echt een prachtige kaart! Egeltjes, wij hebben er een inde tuin, zagen we laatst op een avond ineens, zo leuk!

Caroline Cards zei

Wauw, wat een prachtige kaart met deze leuke techniek!
Groetjes en een fijne dag, Caroline

marian zei

Prachtig hoor deze herfstachtige kaart. Je hebt prachtig gestempeld.
Groetjes van Marian.

carla zei

Wauw dit vind ik prachtig.
Helemaal perfect, erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Cornelie zei

Wat een prachtig kaartje Ank! Dat heb je echt super mooi gedaan! Schitterende kleuren en het is net alsof je deze in de winkel hebt gekocht!