Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 1 september 2022

Week 35

 


Hallo allemaal, alweer een kerstkaartendonderdag!
Vandaag heb ik een eenvoudige kaart voor jullie die natuurlijk weer mee doet met 52WTC
Ik heb nogal wat dessinpapier waar ik niet zoveel mee kan maar weggooien is zonde dus vandaar deze slimline kaart.
De tekststans komt uit China en leent zich uitstekend voor dit doel.
Ter versiering wat bijpassende brads gebruikt.



De afgelopen weken heb ik een hele heftige uitbraak van gordelroos in mijn rechterbeen gehad.
Gordelroos wordt veroorzaakt door het waterpokkenvirus dat je in je lichaam houdt nadat je waterpokken hebt gehad. Als je immuunsysteem verzwakt raakt, wat bij mij door de chemo natuurlijk  is gebeurd, dan slaat het toe in de vorm van gordelroos.
Het gaat gepaard met enorm veel zenuwpijn en in mijn geval ook met spier- en gewrichtspijn, het ging op al mijn fibromyalgieplekken zitten.
De pijn werd zo heftig dat ik uiteindelijk afgelopen maandag met spoed naar de pijnpoli ben doorverwezen en daar hebben ze me een ruggenmergprik gegeven waarbij ze een ontstekingsremmer rond de aangedane hoofdzenuw hebben ingespoten.
Een heel vervelende ervaring maar ik had er alles voor over om van die vreselijke pijn af te komen.
En gelukkig heeft het zijn werk gedaan. Ik heb nu veel minder pijn en heb weer een paar nachten wat slaap kunnen pakken.
Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan.
Het heeft me wel weer achterop gebracht, dat wat ik aan conditie aan het opbouwen was is weer helemaal teniet gedaan helaas.

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Wilma zei

Jeetje, wat 'n heftig verhaal Ank, wat moet je veel afgezien hebben! Fijn dat je geholpen bent en maar hopen dat het nu zo wil blijven!
Je maakte een hele mooie Kerstkaart, zo komt je papier toch weer van pas...
Veel sterkte! 💐
En hopelijk heb je een mooie dag vandaag.
GROET, Wilma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp de tekst springt er zo mooi uit
hè wat vervelend gordelroos dat doe heel erg zeer mijn man heeft het ook gehad
fijn dat de prik heeft geholpen en ik hoop dat je er snel vanaf bent
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Ach Ank wat naar om dit te lezen, gordelroos pijn is zo zo heftig. Niet de fijnste prik maar zo als je zegt je hebt er alles voor over. Je kaart vind ik top geweldig dp papier en deze stans leent zich er super voor. Lieve groet Anita

Annemarie en Merit zei

ach lieve Ank wat een narigheid, en dan ben je ook weer achterop.
Hopen dat de pijnbestrijding blijft helpen...hel allerbeste toegewenst. Je kaart is een mooierd, slim opgelost zo met het drukke papier, vaak blijft dat inderdaad altijd over...

Liefs Annemarie en merit DT52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart Ank. Leuke manier om de restjes papier te gebruiken.
Heel veel sterkte.
Groetjes Antje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ank wat vervelend dat je dit er nog bij gekregen hebt, hopelijk gaat het nu wat beter, minder pijn, slaap inhalen, en hopelijk gaat het over een tijdje met de conditie ook weer beter...stapje voor stapje, sterkte gewenst. Je hebt een mooi en simpel kaartje gemaakt, ik hou ervan. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

marian zei

Ach Ank wat een narigheid weer. En dan die verschrikkelijke pijn en ook nog zo'n nare prik , maar inderdaad het is alles waard om van die vreselijke pij af te komen. Ik hoop inderdaad voor je dat de pijn nu minder wordt of zelfs wegblijft. Ik wens je heel veel sterkte.
Je kaartje vind ik super leuk en ook dat vrolijke papier.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Nou, wat een narigheid Ank! Fijn dat het wel geholpen heeft.
Je kaart is prachtig, heel leuk om op wat drukker papier zo'n mooie grote tekst te maken!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

PIKO hobbyblog zei

Jeetje dat is een heftig verhaal zeg. Wel fijn dat het geholpen heeft.
Je kaart is heel mooi geworden.
Groetjes,
Pia

Margreet zei

Wat een tof idee heb je me met deze kaart gegeven, Ank. Ik heb dat papier ook en vind het best moeilijk om te gebruiken.
Oei, gordelroos is idd heel erg vervelend en zeker in jouw geval is het heel ingrijpend. Dat bleek ook wel door de behandeling die je hebt gehad. Fijn dat die goed is aangeslagen, maar wel heel jammer dat je weer een stuk teuggevallen bent. Hopen dat het nu alleen maar vooruit gaat. Heel veel sterkte!
xxx Margreet

Trijntje zei

Hoi Ank. Wat een narigheid. Fijn dat je nu minder pijn hebt. Jammer dat je conditie weer. Achteruit is gegaan. Heel veel sterkte en hopelijk knap je gauw weer op. Dit papier is voor zulk soort kaarten met een tekst heel erg mooi. Weg gooien is inderdaad jammer. Zo is het zeker goed te gebruiken. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk papier!
Och Ank wat erg dat je nu gordelroos hebt. Ik heb dit als tiener gehad en weet dus uit ervaring hoe erg dit is. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het snel overgaat!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje wat een pech. Dat zal zeker heel pijnlijk zijn, hopelijk werkt die blokkade nog een tijdje door. Je kerstkaart is lekker vrolijk, een mooie tekststans is dat. Sterkte en beterschap Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Freubelmina zei

Je kerstkaart is erg leuk en vrolijk Ank maar wat ontzettend naar om te lezen dat je zoveel pijn hebt (gehad)…er word je ook niks gespaard zeg….ik ga duimen dat het met deze injectie onder controle komt meid! Houd je haaks xx

Angélique zei

Je hebt toch een mooie kerstkaart gemaakt, maar wat een ellende heb je weer moeten doormaken. Ik hoop van harte dat het nu beter blijft gaan, nee, dat het nog beter wordt.

GerJanne zei

Oh wat een pech! Al die gevolgen van de chemo.. ik hoop dat de gordelroos snel weg is en dat je weer conditie kunt gaan opbouwen!
Je kaart is in elk geval leuk. Goed idee van dat DP. Ik herken het wel. Niet zo bruikbaar, maar zonde om weg te gooien...

Els zei

Wat een akelige weken heb je moeten doorstaan, maar fijn dat de ruggenmerg-injectie je pijn heeft verlicht.
Je hebt weer een pracht kerstkaart gemaakt.
Groetjes, Els

carla zei

Een hele mooie slimlinekaart.
Mooi die grote tekst.
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

Wat een supermooie kerstkaart Ank!
Maar wat erg om te lezen van die gordelroos en de vreselijke pijn.
Sterkte en beterschap!!

Marjan zei

Wat een gaaf kaartje, door het papier heeft het echt niet meer nodig dan wat je erop aangebracht hebt.
Gordelroos is een heel erg nare aandoening, ik heb het zelf nooit gehad, maar mijn schoonmoeder en een vriendin wel, en ik weet hoeveel last ze ervan hadden. Zo naar voor je, maar ik ben blij dat je nu weer wat beter gaat en weer kunt slapen en bijkomen.

Doris knippenenplakken zei

Wat een heftig verhaal, hopelijk gaat de pijn helemaal weg.
Heel veel beterschap en een snelle revalidatie toe.
Wat een mooie slimline kerstkaart!
Groetjes Doris

Wies zei

Hele mooie slimline kaart voor kerst. Op dit vrij drukke papier past deze grote tekst mooi. En wat akelig pijnlijk dat je gordelroos kreeg. Gelukkig dat de ruggenmergprik geholpen heeft tegen de pijn. Hopelijk blijft dit zo en kun je weer goed slapen en opbouwen. Sterkte.
Lieve groet, Wies

Elly zei

Wat vreselijk om te lezen...krijg je dit er ook even bij, zo heftig.
Heel veel sterkte wens ik je toe XXXX
Groetjes Elly