Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 9 augustus 2022

Oldtimer

 


Voor een mannelijke kennis die van oldtimers houdt heb ik deze kaart gemaakt.
Ik had nog uitgestanste auto's liggen die ik ooit had gekocht dus dat kwam mooi van pas.
Verder vond ik het lastig er iets mee te doen.
De pijltjes zijn van hout.

Vandaag gaat het nog met de temperatuur maar de rest van de week wordt het wel heel erg warm.
Helaas kan ik daar erg slecht tegen dus zal ik me dan veelal 'opsluiten' in huis waar ik het op de benedenverdieping redelijk koel kan houden.

groetjes van Ank



11 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie oldtimer stans leuk de embossing achtergrond erbij
groetjes ellen

Trijntje zei

Leuke mannenkaart met de leuke auto heb je gemaakt. Zo zie jemaar het komt een keer vsn pas...
Maar veel sterkte en rustig aan. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel leuke kaart die zeker in de smaak zal vallen met de oldtimer. De houten pijltjes passen er heel goed bij, leuk!

Margreet zei

Wat een leuke kaart met die gave oldtimer!
Doe het rustig aan met dat hete weer!
xxx Margreet

Eri zei

Een leuke kaart met de oldtimer, de pijltjes geven een leuk effect.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Leuke mannenkaart met de oldtimer.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het! Leuk die pijltjes. En ook ik kan er niet tegen, hoor die hitte. In de ochtend zet ik alles open, tot een uur of 11, 12 en dan alles potdicht en dan blijft het redelijk koel in huis...

Anita van Deur zei

gaaf die oldtimer mooie kaart gemaakt Ank, ook ik blijf binnen met dit weer voor mij te warm.

Freubelmina zei

Superleuke mannenkaart met de mooie oldtimer,volgens mij een droom van elke man om zo’n auto te bezitten…
We kunnen elkaar de hand schudden want hier gaat straks de deur dicht en kom ik alleen nog even buiten om de hond uit te laten maar die is zo klaar want wil ook niet naar buiten hihi xx

carla zei

Een leuke kaart met de oldtimer.
Die heb je prachtig gemaakt.

Zo warm hoeft het voor mij ook niet te zijn.
Probeer er het beste van te maken.

Groetjes,
Carla

Elly zei

Je mannenkaart is erg leuk.
Wij zijn ook niet blij met deze hitte. Smorgens alles open daarna rond 10 uur alles dicht en rolluiken naar beneden plus de zonnescherm. Dan gaan we maar tv kijken of hobbyen..daar is het nog uit te houden, na 7 uur wordt het daar ietsjes warmer.
Maar laten we hopen op regen die voorspeld wordt komende week, daar gaan veel mens en dier blij van worden.
Groetjes Elly