Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 28 juli 2022

Kerstschaap

 


Het is weer kerstkaarten donderdag en ik heb weer een kaart gemaakt zodat ik mee kan doen met het blog van 52 WTC 
Het is al weer week 30!
Ik heb de kaart weer gemaakt met dingetjes die ik nog had liggen.
Een restje dessinpapier, een 3-D plaatje en tekst uit een cardkit.
En dit is het geworden.

groetjes van Ank

22 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk plaatje op je mooie kerstkaart Ank. Alles combineert mooi met elkaar en dat lieve strikje maakt het helemaal af.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Super leuk en mooi kaartje Ank, het schaap is enig!

marian zei

Wat een super leuke kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje leuk dp en leuke details
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een mooi kaartje. Heel leuk met dat schaap.
Bedankt voor je verjaardagskaart. Hij lag hier vandaag in de bus.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Superschattig schaapje op je mooie kaart!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldige kerstkaart met dat kerstschaap!!

Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anoniem zei

Een leuk kerst schaap, is weer eens wat anders! Een vrolijk kaartje geworden met dat rood. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Grappig plaatje van dat schaap, Ank. Leuke kerstkaart!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een grappige kerstkaart met dit plaatje. Groeten Trijntje

Laurespage zei

superleuk, en het schaap steelt de show op je kaart.
groetjes, Laurette

Angélique zei

Superleuk dat plaatje! Het strikje staat er mooi op, het dp past er prima bij. Het is een heel leuke kerstkaart.

Nelleke zei

Hihi wat een grappig plaatje heb je gebruikt voor je kaart. Mooi geworden. Groetjes, Nelleke

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart met dit lieve plaatje xx

Els zei

Een hele mooie kerstkaart en wat een super leuk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes, Els

Elly zei

Wat een geweldige kerstkaart is dit!!
Groetjes Elly

Eri zei

Een prachtige kaart, door het rood en het leuke plaatje is het lekker vrolijk geworden!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een leuk kerstkaartje is het met het schaap. Het tovert een glimlach op je gezicht.
Fijn dat je even een update deed in je vorige bericht. Ik snap heel goed dat je het niet elke keer wil vermelden, maar een beetje op de hoogte blijven vind ik wel fijn.
Sterkte straks met het warme weer...

Willy’s Creations zei

Ziet er schattig uit 😍

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi plaatje!
Groetjes, Caroline

Wies zei

Wat een leuk plaatje is dit. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Groetjes, Wies

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met dit schattige 3-D plaatje Ank. Ik zag net dat dit je kerstkaart van vorige week is. Dat maakt niet uit hoor, want ik geniet er nu toch ook van!
Groetjes Antje