Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 15 september 2022

Sneeuwlandschap

 


En alweer is het kerstkaarten donderdag!
Natuurlijk doe ik weer mee met het blog 52WTC
Dit keer heb ik op een inkt achtergrondje dat er nog lag een winters tafereeltje gestempeld met allerlei verschillende stempels.
Met een witte Posca pen heb ik de daken gekleurd en op de grond de suggestie van sneeuw getekend.

groetjes van Ank

21 opmerkingen:

Epie zei

Superleuke kaart in winterse sferen Ank .
Fijne dag Epie DT52WTC

carla zei

Een winters landschap.
Deze heb je met card-io stempels gemaakt hé, ik herken ze.
Leuk op de mooie beinkte achtergrond.
Groetjes,
Carla

gerrie zei


Een gestempelde kaart helemaal naar mijn hart. Wat heb je die achtergrond prachtig gekleurd en het winterse tafereel is top. Lieve groeten, Gerrie.

Gerrie Wassink zei

Had al een reactie geschreven, maar kwam kennelijk niet over.
Een gave kerstkaart met prachtige achtergrond, gestempeld en wel, helemaal naar mijn hart.
Lieve groeten, Gerrie.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart, heerlijk zo.n winters landschap!!
Gezellig dat je vandaag meedoet met een kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zelfgemaakte achtergrond, de stempels komen er zo heel mooi op uit
groetjes ellen

Wilma zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Ank, heel erg mooi gedaan!
Mooie dag nog gewenst.
GROET, Wilma

Diny zei

Wow....prachtige gestempelde kaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie achtergrond voor deze leuke silhouette stempels. Ik moest aan het Noorderlicht denken Ank. Een mooie sfeervolle kerstkaart vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een prachtige stempelkaart, Ank. Altijd handig om wat achtergrondjes op voorraad te hebben.
xxx Margreet

PIKO hobbyblog zei

Dat is een hele mooie sfeervolle winterkaart.
Groetjes,
Pia

Henriët zei

Wat een prachtige kaart! De achtergrond is al erg mooi en je hebt er een heel mooi tafereeltje op gestempeld.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart geworden Ank. Leuk de accenten met de witte pen. Mooi winters tafereeltje. Leuke achtergrond. Groeten Trijntje

Jantine zei

Mooie winterse kaart, Ank. Mooie achtergrond, leuke stempels.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Even wat teruggelezen bij jou en je kaarten bekeken. Wat een heftig verhaal over de gordelroos. Jammer dat het gebeurd is en ben je weer wat opgeknapt daar an. De kaarten zijn leuk om te zien. Mooie inktzwarter, maar deze is ook een schatje. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een prachtige stempelkaart is het geworden.
Mooi met die poscapen.

Els zei

Een super mooie kerstkaart met deze achtergrond en dit winters tafereeltje.
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Wat maakte je weer een prachtige sfeervolle kaart Ank xx

Elly zei

Echt zo mooi gedaan, ook jouw verjaarskaart voor mij, echt prachtig, super bedankt.
Groetjes Elly

Marjan zei

Mooi winters landschapje op een prachtige achtergrond, de witte toevoegingen zijn ook gaaf!

!neke zei

Prachtige kaart Ank !!!
Groeten Ineke
DT52WTC