Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 8 september 2022

Zelfde concept

 


En alweer is er een week voorbij, ik mag wel voort gaan maken met mijn kerstkaarten!
Het is inmiddels week 36 bij 52WTC
Mijn kaart is eenzelfde soort als vorige week maar dan weer met ander papier.


De sterretjes had ik nog en ze passen er qua kleur goed bij.
Ik ga proberen bij jullie langs te komen maar ik ben druk en mijn energielevel is nog niet zo heel hoog dus ik beloof niets.
Dankjewel dat jullie zo trouw bij mij blijven langs komen en ook zo belangstellend en meelevend blijven met mijn gezondheidsperikelen, dat doet me echt heel goed!!

Fijne dag!
groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke details wat een leuke kralen sterretjes zijn dat de grote tekst past er mooi bij
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een lekker vrolijk kerstkaartje, mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC. Sterkte met alle gezondheidsperikelen.

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

gerrie zei


Meid, prachtige kaarten, simpel maar erg leuk.Zo kan je er best wel een hele stapel maken hoor, een hele geslaagde kaart. Groeten, Gerrie.

Wilma zei

Hi Ank. Het blijven leuke kaarten, die slimline modellen. Ik mag er graag mee werken. Deze is ook weer mooi geworden met dit DP. Het zal nog wel even duren denk ik, eer je weer 'n beetje terug bent van het achterop raken... Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf... 💐
GROET, Wilma.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Leu met de grote letter
Groetjes Elle-Jeanne s

Anita van Deur zei

Ook deze vind ik heel leuk, mooi die kleine sterretjes passen er goed bij. Fijne dag.

marian zei

Ook deze vind ik weer heel erg mooi hoor. Ook weer prachtig papier gebruikt.
Rustig aan we weten dat je het rustig aan moet doen dusssss......
Ik hoop dat die prik nog steeds werkt tegen de pijn.
Groetjes van Marian.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ik herkende dit kaartje meteen in de kaart van vorige week Ank. Nu net even anders, maar de tekst is zo mooi en valt meteen op, je hebt dan verder weinig meer nodig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Helemaal leuk weer deze kaart, Ank. Ik vind die tekststans zo mooi!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Ook deze is weer erg mooi Ank.Sterkte met het werken aan je conditie. Groeten Trijntje

!neke zei

Helemaal leuk weer Ank !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit is ook weer een mooie vrolijke kerstkaart Ank. Ik vind die tekststans superleuk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Ook deze is weer superleuk!
xxx Margreet

Diny zei

wat een super leuke kerstkaart Ank....leuk gedaan met de grote tekst!
Ook die van vorige week is gaaf!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat leuk om te zien wat een ander papiertje met een kaart doet. Hij ziet er meteen heel anders uit dan die van vorige week. Maar deze is ook weer leuk!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met dat mooie achtergrondpapier!

GerJanne zei

Hoi Ank, ik hoop dat dit mijn eerste reactie nu is, want ik kreeg een foutmelding en soms weet je net of het dan in de spam komt of toch in de reacties die jij moet goedkeuren.
Je kaart vind ik heel gaaf met dat achtergrondpapier. Heel goed idee om dan de tekst met effen papier te doen!

Els zei

Het is weer een mooie kerstkaart en de sterretjes zijn er erg leuk bij.
Rustig aan blijven doen Ank.
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Wat een supergave kaart is dit ook weer Ank xx

Elly zei

Prachtige kaart Ank. had je vorige bericht net pas gelezen vreselijk hoor.
Groetjes Elly

Marjolein zei

Het geeft toch een heel andere sfeer aan de kaart; je zou denken dat hij totaal anders is door het designpapier. Erg leuk gemaakt.

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kerstkaart.
Groetjes, Pia

LisannesKaartenhobby zei

Je kaart is prachtig geworden en doe maar rustig aan: gezondheid gaat voor en als je even niet langskomt, geen probleem: we weten waarom! Heel veel sterkte... Minder energie hebebn dan je gewend bent is niet makkelijk...

Hobbygroet,
Lisanne

Marjan zei

deze is ook echt heel erg leuk, zo lekker vrolijk ook zijn ze! Als je niet langs kunt komen snapt iedereen dat echt. In de eerste plaats aan jezelf danken, Ank.