Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 23 oktober 2022

Fairy


Met het laatste achtergrondje dat ik nog had liggen, gemaakt met de gelliplate, heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb er niet heel veel bijzonders mee gedaan. 
De achtergrond was nogal heftig dus alleen maar het elfje in zwart gestempeld en de spiraaltekst in paars lichtjes afgedrukt.
De randen met donkerblauw gepoetst.

groetjes van Ank

 

16 opmerkingen:

Lia zei

Mooi! Het elfje komt zo mooi uit op deze achtergrond.
Lia xx

Trijntje zei

Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt Ank. Mooie kleuren. .
De kaart is erg leuk met deze mooie stempel erop. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Een prachtige kaart die van het scherm afspat Ank xx

Anita van Deur zei

Wauw schitterend Ank.

Wilma zei

Wat 'n prachtige kaart Ank, het heeft ook niet meer nodig met deze kleurige achtergrond. Heel mooi gedaan!
Nog een fijne zondag.
GROET, Wilma.

Henriët zei

Heel erg mooi! Deze achtergrond had ook echt niet meer nodig.
Groetjes van Henriët

Grietje Jansen zei

Heel mooi geworden, achtergrond is inderdaad druk genoeg om er niet te veel overheen te doen, maar wel mooie kleuren.
Grietje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Sprookjesachtig mooi Ank. Méér is echt niet nodig.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Meer dan het elfje en die tekst heeft deze kaart ook niet nodig op die achtergrond! Ik vind hem prachtig!
Groetjes, Eri

Monique zei

Wow! Dit is een mooi kaartje. Het is net of het kaartje licht geeft. Mooi gedaan! P.s. de babyshower is ook niet mijn ding maar het schijnt dat we met de tijd mee moeten gaan. Het was wel gezellig, dat scheelt.
Groetjes, Monique

GerJanne zei

Nou, het is net of het licht geeft! Heel mooi!!

Elly zei

Het is een prachtige kaart!!
Groetjes Elly

Els zei

Super!! een prachtige kaart Ank en heel mooi deze silhouet stempel.
Groetjes, Els

Marjan zei

Het elfje als blikvanger is een goed idee, die achtergrond zorgt ervoor dat zij mooi uitkomt! Gaaf kaartje, Ank! Mooi ook de rand eromheen en het zilveren kader.

Wilma zei

Dit is een PRACHTIG kaartje Ank en ook het edelhert uit een eerder blogbericht is SUPER.
Ook wil ik je nogmaals heel veel STERKTE wensen in deze voor jou zo moeilijke tijd en ik hoop voor je dat de berichtjes van medeblogsters je tot STEUN mogen zijn.
Liefs Wilma ♥

Wies zei

Mooie achtergrond voor het silhouet van het elfje, vooral door het oplichtende deel onderaan lijkt ze te zweven.