Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 20 oktober 2022

Vier keer

 



Vandaag laat ik jullie vier kaarten zien die min of meer hetzelfde zijn.
Het dessinpapier en de plaatjes zijn allemaal van Stamperia, het papiermerk waar ik zo dol op ben.
Het cardstock heb ik in bijpassende tint gezocht.
Alle randjes zijn beïnkt.



De plaatjes heb ik op houten sterren geplakt en ter versiering wat sneeuwkristallen en sterren opgeplakt.
De tekst maar weer van een stickervel gehaald want daar heb ik nog veel van liggen.


Uiteraard doe ik weer mee met het blog 52WTC



Ook deze twee kaarten zijn volgens hetzelfde principe gemaakt.
Een iets andere achtergrond en wat andere versiering er op.
    

En zo heb ik er weer vier kerstkaarten bij! 
Op deze manier komen we er wel *lol*


Ik wens jullie een fijne dag!
groetjes van Ank

22 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

En het zijn hele mooie kerstkaarten Ank. Ik houd van deze kleurtjes en plaatjes. Leuk om die houten sterren te gebruiken als ondergrond bij de plaatjes. Ik heb ook nog heel veel stickervellen liggen, vorig jaar ook op de enveloppen geplakt anders kom ik er nooit doorheen LOL.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Wat heb je vier prachtige kaarten gemaakt met deze mooie plaatjes. Als je eenmaal een leuk model hebt waarom dan niet een paar meer. Het bedenken is vaak het moeilijkst… zeker zo krijg je de spullen op… want dat is een hele toer… Groeten Trijntje

Wilma zei

Wat zijn dit mooie kaarten Ank, meteen 4 erbij voor de voorraad. 🙂 Mooi DP is dit inderdaad, Stamperia heeft altijd wel gaaf papier.
Nog een fijne dag vandaag, voor zover mogelijk.
GROET, Wilma.

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes en wat een mooi papier! Logisch dat je er meerdere van hebt gemaakt! Heel mooi die plaatjes erbij! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Gave serie Ank !
Leuk die houten ster eronder !
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

Ja, zonde om die stickervellen niet gebruiken en ze passen goed bij deze romantische kerstkaarten! Mooie zachte uitstraling hebben ze en heerlijk meteen vier erbij!

karin zei

Leuke serie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Schitterende serie kaartjes, heel mooi de zachte kleuren en mooie plaatjes Ank.

Margreet zei

Wat een prachtige serie is dit, Ank. Die plaatjes zijn zó mooi en ze doen het heel goed op die houten sterren. Mooie details heb je gebruikt.
xxx Margreet

Eri zei

Leuke nostalgische serie heb je gemaakt met je favoriete merk! De houten sterren doen het erg leuk onder de plaatjes!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat heb je een mooie serie gemaakt Ank....prachtig zo bij elkaar!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de nostalgische plaatjes en dp het past zo mooi bij elkaar
groetjes ellen

carla zei

Dit zijn prachtige kerstkaarten Ank.
Erg leuk en mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

De plaatjes herken ik en van het papier heb ik ook nog wat restjes liggen, het is zo'n mooi papier.Vier hele mooie kaarten heb je gemaakt, leuk met de houten ster erbij,
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Een prachtige serie met mooie plaatjes en het cardstock past er perfect bij!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Prachtige serie kaarten, Ank! Wat een mooi papier, met een nostalgische uitstraling.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hoi Ank, wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Zo'n leuk idee om de plaatjes op de houten sterren te plakken. En wat een mooi effect geeft dat beïnkten van de randen. Ze hebben iets van Shabby chic (zo heet dat toch?)

Angelique zei

Vier prachtige, romantische kaarten maakte je met dit mooie dp. De houten sterren onder de plaatjes maken het helemaal af. Je kerstkaart met het edelhert is ook erg mooi, fijn dat je beschrijft hoe je hem maakte, knap dat je hem zelf z'n laatste poot kon geven. Ik wens je heel veel sterkte met je gezondheid, hopelijk betert het snel.
lieve groetjes Angelique

Els zei

Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt en mooi met dit designpapier.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende serie kerstkaarten met deze mooie papiertjes. Knap gedaan!
Groetjes Doris

Angélique zei

Mooie romantische, vintage kaarten, heel mooi zijn de houten sterren.

Willy’s Creations zei

heb je een bericht gestuurd vandaag..groetjes,Willy