Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 27 oktober 2022

Washi boompjes


Iets dergelijks heb ik eens op Pinterest gezien en ik vond het een leuk idee om ooit eens na te maken.
Omdat ik kraft heb gebruikt vond ik zelf het groene tape er het mooist bij passen.
 

Ik heb er gelijk drie gemaakt.
Ze zijn simpel echt less is more.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC

groetjes van Ank


25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk Ank! Mooie kleurtjes passen goed bij elkaar.

Je@net zei

Mooie serie kerstkaarten, Ank!

GerJanne zei

Ja, dat is handig, een goed idee een paar keer gebruiken.
Erg leuk!

Caroline Cards zei

Super mooie kaarten!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

hele leuke strakke kaartjes...mooi met het kraft!!
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het kraft leuk hoe je het hebt verwerkt, ik doe ook veel ideetjes op met pinterest
groetjes ellen

gerrie zei


Strakke eenvoudige kerstkaarten, toch zijn ze mooi. Lieve groeten, Gerrie.

Eri zei

Heel tof deze CAS kaarten met de washi tape boompjes!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Heel leuk Ank, zoals je dit gedaan hebt. En deze kleur past inderdaad erg mooi bij het kraft, heel fijn gedaan zo.
Mooie dag nog.
GROET, .

Margreet zei

Wow, wat een gave kaartjes zijn dit, Ank! Ik heb hem opgeslagen (als je dat tenminste goed vindt).
xxx Margreet

Marjan zei

Dat is zeker een leuk idee, erg mooi design en ik vind jouw uitwerkingen heel mooi met dit glanzende tape erachter! Prachtige serie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Drie mooie strakke kerstkaarten Ank. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Prachtige kaartjes zijn het Ank!
Groetjes Diny

Marijke zei

Mooie strakke kaartjes! Grappig die boompjes zo! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

carla zei

Speciaal en het ziet er heel leuk uit.
Toffe kerstkaartjes.
Groetjes,
Carla

Angelique zei

Prachtige kaarten, eenvoudig maar zo sprekend. Mooi het glanzende goud en groen bij het kraft. Mooie kaart met het uiltje, mooie achtergrond stans gebruikte je.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Wat een top serie !!!
Ben er weg van !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Freubelmina zei

Wat een aparte creaties en wat zijn ze leuk Ank xx

Ans Gilbert zei

Mooie serie CAS kaarten, je hebt er prachtig tape bij gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Henriët zei

Wat een super leuk idee en helemaal mooi gemaakt met de mooie kleur washi-tape. Het gouden randje en de ster maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Simpel maar o zo leuk Ank. Groeten Trijntje

Nancy zei

Hey Ank,

Leuke serie, mooie kleurencombo.

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Ank,

Leuke kaartjes, mooie kleurencombo!
Liefs,
Nancy

Els zei

Mooie serie kerstkaarten en leuk met het washi tape.
Groetjes, Els

Nancy Soetaert zei

ik vind je kaarten prachtig!
groetjes
Nancy