Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 3 november 2022

Pimpelmeesjes

 


Het is weer kerstkaarten donderdag dus weer een kaart dat meedoet met 52WTC
Het plaatje met de pimpelmeesjes is al erg oud, getekend door Piet Gouverneur die destijds veel knipvellen onder de naam Pigo uitbracht.


Ik heb er met de mooie mal een gouden ster achter gemaakt.
Verder heb ik sneeuw en rode besjes aangebracht.

Krijgen jullie ook zoveel zeer oude reacties binnen in je spam?
Vandaag vond ik er 14 waarvan er eentje uit 2013 was!
En allemaal legitieme reacties van mensen die mij volg(d)en en uiteraard op heel oude blogposts.
Ik vind het heel vreemd.

Ik wens jullie een fijne dag!
groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Eri zei

Prachtige kaart met dit leuke vogelplaatje. Leuk zoals je het op die gouden ster verwerkt hebt. Vorige week had ik ook veel spam, daarna nog niet weer. Ik weet ook niet of het oude berichten waren.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Mooi plaatje en een mooie kaart maakte je ermee! Een sierlijke mal erachter. Pimpelmeesjes heb ik ook in de tuin, maar meer koolmezen en mussen.
Die heel oude berichten heb ik ook in mijn spam, snap het ook niet.

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Ank! Leuke afbeelding met die meesjes.
Ik heb ook geregeld spam, maar volgens mij niet van zo lang geleden...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een lief plaatje Ank. Mooi die goudkleurige ster erachter en de dikke sneeuw is net echt. Nee tot op heden nog geen last gehad van oude reacties.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstmet het meesje Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote ster en het leuke plaatje met het winter tafereeltje en leuk details
gelukkig heb ik geen last van oude spam berichten
groetjes ellen

Wilma zei

Wat 'n mooie Kerstkaart met deze pimpelmeesjes Ank. Je hebt er een gave ster achter gemaakt, heel mooi geheel zo. Nee, dat heb ik niet want ik zit pas vanaf eind januari in Blogland... 😉
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Diny zei

Mooie kaart Ank....wat een leuk plaatje heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Marijke zei

een mooi kaartje met een klassiek plaatje! Ik heb deze ook nog geloof ik! Eens zoeken maar! Leuk gedaan met die goudens ter erachter! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Henriët zei

Leuke kaart! Die gouden ster achter het plaatje doet het goed.
Dat van die oude reacties in de spam heb ik ook. Ik verwijder ze.
Groetjes van Henriët

gerrie zei


Goed idee die ster, ik zag het niet eens, zat wel te denken hoe je dat gedaan had. Is een hele leuke kaart geworden. Groeten, Gerrie.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met de pimpelmees in de hoofdrol, gelukkig geen last van zulke berichten. De vorige wel een andere spammer.

!neke zei

Heel mooi met die meesjes !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

PIKO hobbyblog zei

Een prachtige kaart zo in deze kleuren.
Groetjes,
Pia

Margreet zei

Wat een lieve pimpelmeesjes op dat leuke plaatje. Die gouden ster erachter staat erg mooi.
Ik heb gelukkig nog geen last van dat euvel gehad.
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

leuk deze plaatjes met pimpelmeesjes.
mooie kaarten.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuk plaatje. Prachtig die ster in het goud!
Ik lees het wel meer van die oude reacties, maar ik heb er nog geen last van gehad.
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat heb je een leuke kerstkaart met dit mooie oude plaatje gemaakt. Ik heb hetzelfde ook veel reacties van bloggers die jaren geleden heel actief waren… ik begrijp het ook niet… waar blogger. Nu weer mee bezig is. Ik verwijder ze toch maar. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ze lijken wel echt die Pimpelmeesjes…zo mooi getekend. En jij maakte er een mooie kaart van Ank.
Ik las bij 2 blogvriendinnen die die reacties ook hadden, ik heb er nog geen last van…xx

Wies zei

Mooie ronde kerstkaart met leuk vogelplaatje en de gouden ster op de achtergrond.

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Ank. Lief plaatje met de pimpelmeesjes!

GerJanne zei

Hoi Ank,
ik schreef het laatst al. Ik heb er al bijna 2 weken 'last' van, van die oude reacties. Vandaag zelfs van 2012.... ik verwijder ze..
Je kaart is super mooi!

Els zei

Een mooie kaart met het prachtige plaatje van de koolmeesjes Ank.
Ik heb nog geen spam ontdekt, maar nieuwe blogs die ik volg komen niet op mijn blog te staan. Terwijl ik alle blogs openbaar volg. Dat is al wel een half jaar zo.
Groetjes, Els