Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 21 november 2022

Kerstgnomes


Geen kaarten dit keer maar gnomes of kabouters die je in de boom kunt hangen.
Ik ben druk bezig dingen te maken voor de Kerstbeurs die ik organiseer maar waar ik ook zelf ga staan met mijn zelfgemaakte dingen.


De gnomes zijn gemaakt van o.a. wijnkurken en vilt.
Iets dergelijks heb ik eens op pinterest voorbij zien komen en  toen ik laatst een zak vol kurken kreeg schoot het me ineens weer te binnen.


De basis is de kurk, daarop lijm je drie randen witte ingeknipte vilt bij wijze van haar en baard.
De mutsjes maak je van een driehoekje vilt met wat pluizigs om de rand en wat versiering er op.
Dan nog twee pompons voor de muts en de neus en uiteraard een bijpassend touwtje om hem aan op te hangen.


Voor de foto heb ik ze even twee aan twee op de muur gehangen.
Ik houd het bij deze vier kleuren maar ga er nog wel meer maken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

 

13 opmerkingen:

!neke zei

Wat zijn die leuk !!!!!!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Ik vind ze superleuk, heel origineel.
Wat gaaf dat je een kerstbeurs organiseert en er ook zelf gaat staan. Deze hangers zul je vast snel verkopen.

carla zei

Leuke gnomes.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat leuk dat je een kerst beurs gast organiseren. Je hebt erg leuke hangers gemaakt . Leuke gnoompjes in deze kleuren. Groeten Trijntje

Wilma zei

Wat gaaf Ank, dat ziet er erg leuk uit! Dit heb je knap gedaan, daar kun je best mee gaan staan om te verkopen!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Eri zei

Deze leuke gnomes krijgen vast ergens een mooi plekje in de boom! Ze zien er schattig uit.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Ik vind ze enig, Ank. Het lijkt me wel een gepriegel.
xxx Margreet

GerJanne zei

Ze zijn geweldig! Wat een superleuk gnomes voor in de boom. Wat een idee, mat een kurk! Ik denk dat ze zo weg zijn als je deze op de kerstkaart aanbiedt.

Elly zei

Ik vind ze echt geweldig!!! Hou van gnomes.
Deze gaan het wel goed doen denk ik op de kerstbeurs.
Groetjes Elly

Els zei

Leuke gnoompjes om in je boom te hangen.
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Ik vind ze geweldig leuk, die gaan vast en zeker goed verkocht worden Ank xx

Wies zei

Wat een leuke kerstgnome heb je gemaakt. Die zullen vast snel verkocht worden op de kerstbeurs.

Anneke zei

Super leuk!