Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 18 november 2022

Opkikkeren






Op dit moment heb ik weer helemaal mijn lapjes stof ontdekt en dus zullen jullie nog wel regelmatig kaarten te zien krijgen waar ik de stofjes op heb gebruikt.
Zo ook deze serie met kikkers in vrolijke kleuren.


Ik heb er een hele serie van gemaakt.
De kaart, de oplegkaart en het kader in bijpassende kleuren gestanst en verder heb ik er niets aan gedaan omdat ik ze zo vrolijk genoeg vind.



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dus lees ik graag jullie reacties!
Fijne dag!
groetjes van Ank


 

13 opmerkingen:

Angélique zei

Heel leuke, vrolijke kaarten, die zullen een zieke of iemand waar het tegen zit zeker goed doen.

Margreet zei

Ik vind ze enig. Zonde om al die leuke stofjes te laten verstoffen.
xxx Margreet

Wies zei

Wat een leuke stofjes zijn dit. Je hebt er een vrolijke serie kaarten mee gemaakt. Je brengt me op een idee Ank. Volgens mij heb ik ook nog wat stofjes liggen van de tijd dat het IN was om daarmee kaarten te maken.
Groetjes, Wies

Wilma zei

Wat leuk Ank, je stofjes! Je hebt er een aantal schitterende kaarten mee gemaakt!
Fijne avond en alvast een goed weekend.
GROET, Wilma.

Wilma zei

Wat leuk Ank, je stofjes! Je hebt er een aantal schitterende kaarten mee gemaakt!
Fijne avond en alvast een goed weekend.
GROET, Wilma.

Eri zei

Hihi, ze zijn heel erg leuk en vrolijk met die geinige kikkers. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt! En wie wat bewaart heeft nog eens wat! Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Je gaat als een speer Ank, super leuke serie opkikkers!

!neke zei

Wat is dit leuk Ank !!!
Ze zien er top uit !!!!
Groeten Ineke

Trijntje zei

Ooh Ank wat zijn dit mooie vrolijke opkikkerkaarten. Zo leuk met de stofjes. Hier wordt je echt vrolijk van. Goed om je stofjes zo op te maken. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ze zijn echt ontzettend leuk Ank, net zoals de kaarten hieronder met de hele mooie stofjes,knap werk xx

GerJanne zei

Oh wat een enorm leuke serie heb je gemaakt! Ik weet nog dat je er iets achter moet doen om het stevig te maken. Gaaf dat ze in het kader passen.

Caroline Cards zei

Alweer zo'n leuke serie. Heel mooi met het kanten vierkant erachter!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supervrolijk in die frisse kleuren en met die leuke afbeeldingen Ank. Gaaf ook om zo de hele serie bij elkaar te zien. Zo zie je maar, wie wat bewaart...
Lieve groetjes Miranda