Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 7 november 2022

Kersthangers




Een poosje terug kreeg ik van een vriendin een aantal oude bakvormpjes en daar heb ik deze kersthangers mee gemaakt.
Ik heb nog heel wat uitgestanste figuurtjes van Tim Holtz, allemaal zwart/wit, die heb ik ervoor gebruikt.


Verder aangekleed met van alles en nog wat.
Heel leuk werk maar wel lastig om te bedenken wat je er in wilt maken.
De mini kerstversiering kwam mooi van pas en zo heb ik verschillende tafereeltjes gemaakt.
De sneeuw is met foam ball clay gedaan.


Op bovenstaande foto zie je ze allemaal bij elkaar.
Even met spelden in het behang geprikt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...super gaaf idee en wat een mooie hangers heb je ermee gemaakt!

Wilma zei

Wat 'n leuk idee Ank, om dit met die oude bakvormpjes te doen! En met deze vintage fotootjes heb je een mooie, oude sfeer gecreëerd. Heel gaaf gedaan dit!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Henriët zei

Wat heb je super leuke hangers gemaakt met die oude bakvormpjes. Heel leuk met die plaatjes en de kleine ornamentjes. Zo bij elkaar lijkt het net een wand met oude familiefoto's.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Oh wauw wat zijn ze mooi, echte blikvangers voor in de boom.
Groetjes Elly

Angélique zei

Superleuk gedaan, wat een leuk idee!

Trijntje zei

Ooh wow Ank wat een supermooie werk stukjes. Erg mooi gemaakt met deze prachtige materialen. Groeten Trijntje

Els zei

Wow Ank wat heb je deze vormpjes prachtig omgetoverd tot kersthangers. Echt super leuk.
Groetjes, Els

Anita van Deur zei

Wow heel mooi je hebt een mooie serie gemaakt.

carla zei

Je moet er maar opkomen om bakvormpje te recyclen.
Een leuk idee en heel mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg! Ik zag meteen dat het van die bakvormpjes waren. Wat heb ik vaak daarin gebakken, toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Ze zijn allemaal erg leuk!

Caroline Cards zei

Wat zijn ze mooi. Het idee is geweldig!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Creatief!! Erg gaaf met de nostalgische afbeeldingen en andere versierselen, die zullen schitteren in je boom!