Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 2 december 2022

Puppy

 


Vandaag heb ik weer een kaart gemaakt met een stofje.
De afbeelding van de puppy met sportschoen heb ik weer uitgestanst en er een leuk kader bij gezocht en dat in een bijpassende kleur gestanst.
Alles gemat op een witte cirkel en dat weer op een groene ronde kaart geplakt.
De gestempelde tekst heb ik een groen randje gegeven en nog wat plakparels, ook op de afbeelding en zo is de kaart klaar!

Fijn weekend!
groetjes van Ank

9 opmerkingen:

!neke zei

Wat een snoepy !!!!
Gaaf !
Groeten Ineke

Angélique zei

Wat een leuke kaart, fijn zo'n puppy, haha!

carla zei

Een mooi kaartje met de puppy.
Leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anita van Deur zei

Te schattig dit kaartje!!

Je@net zei

Wat een lief kaartje met de puppy, Ank!

GerJanne zei

Volgens mij heb je veel verschillende stofjes liggen! En erg leuk ook. Dit kaartje is gewoon vrolijk...

Wilma zei

Leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Ank. Mooi zoals je de stofjes verwerkt op je kaarten, deze ziet er ook weer zo gaaf uit!
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Els zei

Leuke kaart heb je gemaakt
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Ach kijk dan….wat een moppie en we maakte je er een hele leuke kaart van Ank xx