Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 14 december 2022

Slimline


Een verjaardagskaart dit keer, voor iemand die van lekker koken en bakken houdt ;-)
Met een 'echte' lepel en vork, dat vind ik zelf zo schattig.
Verder valt er niet veel over te vertellen, het wijst zich vanzelf hoe ik hem heb gemaakt.

Momenteel gaat het lichamelijk niet zo lekker, veel ongemakken, dus ik kan niet beloven dat ik bij jullie allemaal langs kom om te reageren.
Dank aan mijn volgers die ondanks dat ik niet reageer toch trouw bij mij blijven reageren, daar ben ik heel blij mee.

groetjes van Ank

 

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke slimlineckaart voor iemand die graag kookt en bakt. Mooie details. Groeten Trijntje

Lia zei

Wat een leuke kaart tussen alle kerstkaarten die je nu op blogs ziet!
Lia xx

Margreet zei

Wat een mooie en lekkere slimline kaart, Ank.
Wat vervelend voor je dat je momenteel last heb van veel ongemakken. Ik hoop dat je kaartjes kunt blijven maken, want dat geeft toch best wat afleiding.
Sterkte.
xxx Margreet

Wilma zei

Wat heb je een mooie, toepasselijke kaart gemaakt Ank en het bestek is inderdaad erg leuk! Maar wat naar dat h

Wilma zei

Wat heb je een mooie, toepasselijke kaart gemaakt Ank en het bestek is inderdaad erg leuk! Wat naar dat het je momenteel niet zo goed gaat, dát is helemaal niet leuk... Ik wens je veel sterkte en hopelijk duurt dit niet lang.
GROET, Wilma.

Anita van Deur zei

Mooie kaart Ank, leuk plaatje en bestek!

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart gemaakt en moet toch geen verschil maken of je een reactie achter laat.
Hoop dat je weer gauw opknap.
groetjes Marjan.

Eri zei

Oh, Ank wat naar om te lezen dat het niet zo lekker met je gaat. Ik hoop zo dat je volgend jaar van al die vervelende ongemakken verlost wordt. Je kaart is in ieder geval een plaatje met de echte lepel en vork.
Bedankt voor je prachtige kerstkaart die ik vandaag mocht ontvangen.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

He wat naar Ank! Lichamelijke ongemakken, zo vervelend. Sterkte ermee!
Je kaart is erg leuk! Jammer dat ik net jarig ben geweest..;-)

Elly zei

Ah lieve Ank toch, wat erg allemaal, je hebt toch een hele mooie kaart gemaakt, vind die accessoires ook altijd super.
En een zeer persoonlijke kaart, die valt wel in de smaak.
Wens je veel sterkte, tuurlijk blijven we reageren. Jij bedankt voor je mooie kerstkaart die hier nu binnen hangt.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een prachtige feestelijke kaart, zo persoonlijk ook…de ontvangster zal er content mee zijn Ank.
Meid meid wat heb ik toch met je te doen, je hebt een zware tijd…ik duim echt dat het zeer binnenkort toch allemaal wat beter mag gaan met je. Een hele dikke knuffel xx