Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 15 december 2022

Kerst patchwork


Voor deze kerstkaarten heb ik de patchworkmal maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Ik heb er twee chique kaarten mee gemaakt.
Door de manier van invullen zijn ze heel verschillend geworden.


Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC
De kaart heb ik ingepland, waarschijnlijk heb ik niet veel tijd en ook geen energie om dat op donderdag allemaal nog te doen. Ik ga proberen bij jullie langs te komen maar of ik bij iedereen kan reageren....?

In ieder geval wens ik jullie een fijne dag!
groetjes van Ank

 

24 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het zijn 2 prachtige sjieke kerstkaarten geworden Ank xx

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten heel mooi met het goud en wit.

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige patchwork kerstkaarten Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Chique zijn ze inderdaad Ank, de gouden sterren schitteren je tegemoet. Besteed de energie die je hebt vooral aan jezelf! Veel sterkte!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad twee chique kerstkaarten gemaakt met een leuke stans Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nelleke zei

Wat geeft de combinatie van het materiaal toch ene prachtig effect zeg! Hele gave kaarten geworden. Groet, Nelleke

Annemarie en Merit zei

Schitterend wat een feestelijke kaarten.
Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Wilma zei

Heel erg mooi Ank, deze 2 kaarten en inderdaad allebei heel verschillend zoals je het gedaan hebt. Ze zien er prachtig uit! Sterkte hoor.
GROET, Wilma.

Diny zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Ank!
Ik sluit me helemaal bij Eri aan!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de wit gouden tinten
blijf goed om jezelf denken hoor
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 hele chique, patchwork kerstkaarten geworden,
Groetjes,
Ansx

Margreet zei

Dit zijn letterlijk en figuurlijk 2 schitterende kaarten, Ank!
Voel je niet schuldig als je niet bij ons langs kunt komen. We weten toch wat er aan de hand is....
xxx Margreet

marian zei

Prachtige sterren kaarten heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Inderdaad allebei toch heel anders en heeeeel mooi!!
Ik zie je kaartje denk ik ook pas in januari, maar dat is alleen maar leuk thuiskomen! Ik wens je fijne kerstdagen en tot blogs is net nieuwe jaar! X

Wies zei

Twee prachtige en verschillende patchwork kerstkaarten.

carla zei

Wauw zo chic.
2 supermooie kerstkaarten.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Wat een prachtige sterren op je kaarten. En de combi van wit met goud vind ik ook al zo mooi. Ik zal deze stans eens afstoffen en volgend jaar weer eens gaan gebruiken.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Ank!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Angélique zei

Heel mooi, chique! Inderdaad allebei heel anders.
Sterkte Ank.

GerJanne zei

Ja, deze mal leent zich heel goed voor meer kaarten dan 1. En altijd een mooi effect.
Sterkte met de drukte en je energielevel...

Trijntje zei

Hoi Ank. Ik had gisteren ook geen tijd om bij de bloggen langs te gaan… nu ook niet zoveel. Mijn moeder komt zo… maar je hebt mooie stijlvolle kerstkaarten gemaakt. Het is een hele mooi mal. Volgend jaar maar weer eens gaan gebruiken. Want je kan er leuke kaarten mee maken. Groeten Trijntje

!neke zei

Beide kaarten heel mooi !!!
Blijft een gave mal !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

Ben ik nog even om je bedanken voor je prachtige kaartje, de onderste met de ster, heel mooi!! Fijne dagen, Ank! X

Elly zei

Heel mooi deze kaarten! Superleuk effect met dat blinkend erbij.
Bedankt voor je mooi kerstkaart.
Groetjes Elly