Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 13 januari 2023

Lekker zoet


Vandaag laat ik jullie een kaart(je) zien wat ik gemaakt heb met materialen van Stamperia.
Het is een kleine kaart van 10x10 cm en daarop dessinpapier wat ik met distress inkt heb bewerkt langs de randen. 
Om het allemaal niet al te zoet te maken heb ik een bordeaux rode cirkel gestanst en daarop de die-cut geplaatst, expres niet in het midden.
Wat satijnlintjes dubbel aan de zijkant geplakt en her en der wat kleine die-cuts.

Fijne dag!
groetjes van Ank


 

15 opmerkingen:

Trijntje zei

Hele leuke zoete kaart. De materialen zijn erg mooi. Groeten Trijntje

Danielle zei

Ik houd van zoet! Leuk kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Yummie, dat taartje ziet er smakelijk uit en wat een vrolijke kleuren heeft dit papier toch. Leuk detail die gevouwen lintjes Ank.
Lieve groetjes Miranda

Marja Sch zei

Wat een heerlijk zoetig kaartje. De kleuren passen zo mooi bij elkaar. Groetjes Marja

Anita van Deur zei

Super leuk dit zoete kaartje heel mooi, klein maar fijn :)

Margreet zei

Prachtig zoet kaartje met dat mooie DP. De satijn lintjes zijn leuke extra's.
xxx Margreet

Angélique zei

O, wat een gezellige kaart, heel feestelijk ook. Dat gebakje ziet er overheerlijk uit!
Mooi hoe je de cirkels hebt geplaatst.

Eri zei

Een prachtige zoete kaart Ank, door de bordeauxrode cirkel komt de cupcake nog mooier uit. De lintjes zijn een heel leuk detail!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met deze materialen! De kleuren van de kaart vind ik vooral heel mooi bij elkaar. Had je een leuke avond met de vrijwilligers?

Elly zei

Een superleuke en zoete kaart, het papier van stamperia is zo super mooi ook.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Zoveel lekker op een kaartje doet het altijd goed, het is een leuke kaart geworden Ank xx

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooi zoet kaartje! Heel mooi gecombineerd en de leuke kleurtjes top.
Groetjes Doris

Els zei

Leuke kaart met deze heerlijke cupcake.
Groetjes, Els

marian zei

Wat een gezellige verjaardagskaart.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat een heerlijk zoet kaartje!! Ik word er vrolijk van.
Fijne week!!
Groeten van Femminde