Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 12 januari 2023

Rendier


Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve, enthousiaste meelevende reacties op mijn mededeling in de vorige blogpost, zo lief, dankjewel!!

Dan is het weer donderdag dus weer kerstkaartendag.
Ook dit keer ben ik weer bezig gegaan met oude spulletjes. 
Het dessinpapier had ik nog liggen en komt dacht ik uit een oud blok van de Action.
Ook kwam ik in een la stansjes van de rendiertjes tegen.
Ik heb er een Rudolph van gemaakt met rode neus en wiebeloogje.
Omdat het dessinpapier heel druk is heb ik het verder eenvoudig gehouden.
Uiteraard link ik de kaart weer bij 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

28 opmerkingen:

Els zei

Een leuke kerstkaart met dat schattige hertje.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk DP en Rudolph is heel schattig!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Het is een leuke kaart met Rudolf. Het designpapier past er erg mooi bij. Ik ben ook bezig met mijn oude papier… komt bijna niet op… hi hi. Groeten Trijntje

Eri zei

Heel toffe kaart met het leuke design papier. Het witte rendiertje staat zo echt in de spotlight!
Groetjes, Eri

Irene zei

Wat leuk dat vrolijke papier en het schattige rendiertje!
XxIrene

marian zei

Een erg leuk kaartje heb je gemaakt met die lieve Rudolph.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een vrolijkerd deze kaart!! mooi papier.
En ik ben even snel terug gaan lezen natuurlijk....want een fijn nieuws voor je, heerlijk begin van 2023.

Fijne dag toegewenst oppassen als je naar buiten gaat.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met de wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke hertje en het bijpassende dp
groetjes ellen

Marijke zei

Wat een leuk papier met al die rendiertjes! Leuk gedaan met de rode neus met de Rudolf in het midden. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Super cute je rendieren kaart. En wat een goed nieuws heb je gekregen!

Margreet zei

Wat een schattig Rudolphje met zijn rode neus en grappig wiebeloogje. Het lijkt wel of de rendieren op de gave DP ook wiebeloogjes hebben.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een goed nieuws was dat in je vorige blogpost Ank. Gefeliciteerd hoor, blijft spannend natuurlijk.
Je laat een leuke kerstkaart zien met al die vrolijke rendiertjes. Hier wordt een mens blij van.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Monique zei

Dat is supergaaf nieuws Ank! Dat moet je vieren hoor.
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik heb er ook een rendier op staan maar net iets anders..hahaha.
Geniet nog maar heerlijk na van je goede bericht!
Lieve groet, Monique

Jantine zei

Grappige kaart, Ank. Leuk dat papier en dan dat hertje in het midden.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Mooie kerstkaart met leuk achtergrondpapier. Het witte rendier op de zwarte cirkel past er goed bij. Mooi geheel zo.

Antjes kaartcreaties zei

Dit papier heb ik ook gehad, maar wist niet wat ermee te doen. Maar jij hebt er een heel leuke kerstkaart mee gemaakt Ank. Wat een schattige Rudolph... het wiebeloogje staat zo leuk bij de ogen van de achtergrond rendieren met hun rode neus! Fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen.
Groetjes Antje

Henriët zei

Wat een leuke combinatie van dp met het mooie hertje. Hele leuke kaart!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Dat is een heel vrolijk kaartje met al die oogjes die naar je kijken, haha!
Heel leuk gedaan.

Gina zei

Mooi kerstkaartje met het schattige hertje ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Wat een enig papier met die Rudolphy's erop. Ik zou hem dan inderdaad ook verder rustig houden.

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart met al die leuke Rudolfs Ankie xx

Elly zei

Je kaart is heel mooi, zo leuk met al die rendiertjes erop.
Groetjes Elly

Wilma zei

Heel leuk kaartje Ank, met dit rendiertje en zijn grappige wiebeloogje. De kaart heeft verder inderdaad niets meer nodig met dit DP. Leuk gedaan zo.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Wilma zei

Heel leuk kaartje Ank, met dit rendiertje en zijn grappige wiebeloogje. De kaart heeft verder inderdaad niets meer nodig met dit DP. Leuk gedaan zo.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkaart met de schattig rendiertje .
Groetjes Doris

!neke zei

Super leuk Ank !
Vooral ook door de krachtige kleuren !
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

Mooi zoet kaartje, de lieve kleurtjes zijn weer eens wat naders voor kerst, leuk! Het kaartje met hertje is ook super, schattig dat wiebeloogje!
Ik las in je bericht eronder al van je goede nieuws en ook op FB, ik ben erg blij voor jou!!

Colien zei

Wat een mooi kaartje met al die leuke rendiertjes!
Bedankt voor je bijdrage aan de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien