Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 24 januari 2023

Nog meer Graphic45

 


Ik heb nog veel meer mooi papier en journaling cards van Graphic45 dus daar ben ik verder mee aan de slag gegaan.
Deze dames in charleston stijl is gecombineerd met fel gekleurde achtergrond en bloemen en daar heb ik op voortgeborduurd.
Uit bijpassend papier heb ik nog meer bloemen geknipt en die heb ik samen met bestaande oranje bloemen en wat groen tot 3-d bloementoeven gemaakt.
Bijpassende brads en dew-drops maken het helemaal af.
Het is een grote enkele kaart geworden met postzegelrand, op de achterkant heb ik een oranje vlak geplakt om iets op te schrijven en het geheel staat met een standaard aan de achterkant.
Die achterkant ben ik vergeten te fotograferen, sorry.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig in deze kleuren combinatie.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooi papier en de bloemen passen er perfect bij.
Groetjes, Caroline

!neke zei

Prachtig !!!! Echt Art Deco !!!!
Groeten Ineke

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Margreet zei

Geweldig mooie kaart, Ank. Prachtige afbeelding en al die vrolijke bloemen staan er perfect bij!
xxx Margreet

Lia zei

Ik heb dat papier van G45 ook en ben er dol op. Je hebt er een hele mooie, warme kaart mee gemaakt!
Lia xx

Eri zei

Een prachtige kaart met deze mooie afbeelding en kleuren!
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaart Ank!! Ook je tijger en zebra hieronder zijn echt prachtig. Jij weet wel raad met dit mooie papier zo te zien!

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart.Je hebt hele mooie bloementoeven gemaakt. De materialen zijn prachtig. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Mooie en kleurrijke kaart, echt een prachtig plaatje. Ik heb die kleine bloemetjes ook nog en vandaag gebruikt op een kaart,
Groetjes,
Ansx

Marja Sch zei

Een geweldige kaart met super mooie kleuren. Groetjes Mara

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je met deze dame gemaakt Ank. Mooi die fleurige bloemen erbij en die leuke takjes geven er een speelse twist aan.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een gave kaart. Zo kleurrijk en die leuke dame uit de 20-er jaren (100 jaar geleden!) En mooi de postzegelrand!

Wilma zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ank, met dit plaatje en alle bloemen elementjes, schitterend!
GROET, Wilma.

Angélique zei

Een heel mooie kaart, de bloemen passen perfect bij het plaatje, de kleuren knallen van mijn scherm af,zo vrolijk.

Elly zei

EEn prachtige kaart Ank!
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Ontzettend mooi met de contrasterende kleuren Ank, een prachtige dame ook xx

Willy’s Creations zei

beeldig😍