Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 20 januari 2023

Safari Adventure van Graphic45


Met de journaling kaarten uit de serie Safari Adventure van Graphic45 heb ik deze twee kaarten gemaakt.
Ik moest wat mannenkaarten hebben en vind deze daar wel geschikt voor.
Met de bladeren een beetje een tropisch/jungle gevoel proberen te creëren.


Bij de zebra heb ik een grote tekst rechtsboven geplakt maar verder zijn de kaarten vrijwel hetzelfde, behalve de kleuren die ik heb gebruikt, die heb ik aan het plaatje aangepast.
De basis van beide kaarten is kraft.

groetjes van Ank

 

14 opmerkingen:

Marja Sch zei

Ze zijn super mooi. Groetjes Marja

Wilma zei

Dit zijn hele mooie kaarten geworden Ank, heel fijn gedaan zo!
Alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Leuke mannenkaaeten met deze leuke dieren. De materialen zijn erg mooi. De kaarten erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ze zijn beide erg mooi Ank xx

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaarten, zo stoer.

GerJanne zei

Dat jungle gevoel heb je echt weten te creëren. Heel mooi is het geworden! Allebei natuurlijk.

Angélique zei

Heel mooie kaarten Ank, je hebt een mooie sfeer neergezet. Het zijn ook wel heel mooie plaatjes.

carla zei

Wauw dit zijn 2 prachtige kaarten geworden.
Hier hou ik wel van.
De mooie plaatjes leuk afgewerkt met de blaadjes.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Elly zei

Ik vind ze allebei mooi, en super voor mannenkaarten.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dat zijn hele mooie, stoere felicitatie-kaarten Ank. Mooi papier/ plaatjes van Graphic 45.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de mooie plaatjes en de leuke details
ik waan me op safari
groetjes ellen

Femminde zei

Dat zijn zo wel stoere kaarten geworden!! Gave plaatjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Willy’s Creations zei

mooi😍

Caroline Cards zei

Prachtige kaarten met dit mooie papier. Je hebt me op een idee gebracht, want ik heb ook mannenkaarten nodig!
Groetjes, Caroline