Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 5 januari 2023

Nummer 1


Vandaag is het weer kerstkaartendag, de eerste van het nieuwe jaar.
We gaan vrolijk verder met de kerstkaartenproductie, dat scheelt zoveel stress aan het einde van het jaar.
Natuurlijk link ik mijn kaart aan 52WTC 
Het is een slimline kaart met papier van het door mij zo geliefde merk Stamperia.
Omdat ik de achtergrond zo mooi vond heb ik hem zo gelaten en het rendier met de arreslee, de poinsettia's, de tekst en de sterretjes op geplakt.
Ik vond het zo wel genoeg.

groetjes van Ank

 

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw schitterend kaart met dit papier Ank!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en die heeft inderdaad niet meer nodig!
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Wat een mooie kaart. Het papier is inderdaad erg mooi!
Groetjes van Henriët

Els zei

dit is een prachtige slimline kaart.
Groetjes, Els

De Hobbykamer van Petra zei

Mooi Ank, heel mooi.

Lieve groet, Petra

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijks kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Eri zei

Een mooie kaart met het winterlandschap, het rendier met de slee staan er prachtig in.
Groetjes, Eri

Irene zei

Ook jouw eerste is mooi Ank! Ik wens je heel veel gezondheid voor 2023!
XxIrene

Wilma zei

Het is een prachtige kaart geworden Ank, met dit mooie Stamperia DP. Het papier maakt de kaart eigenlijk al. Alle andere toevoegseltjes maken het helemaal af.
Nog een fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Ans Gilbert zei

Prachtige slimline kaart heb je gemaakt met het mooie papier,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Een hele mooie kaart Ank. Stamperia heeft hele mooie materialen. De kaart is heel mooi gemaakt xo. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp een wintertafereeltje erop
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kerstkaart Ank. Heel mooi gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en met zulk papier hoeft er ook niet veel bij! Mooi gedaan en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kerstkaart Ank.
Het is echt genieten van het papier van Stamperia.
Nog de beste wensen voor 2023.
Groetjes Antje

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
het is zeker mooi papier dat je hebt gebruikt !!
Fijne dag,
Hetty

Margreet zei

Wat een prachtig DP is dat, Ank. Daar moet je niet teveel mee doen. Je hebt er precies genoeg moois opgeplakt.
xxx Margreet

Elly zei

Hij is mooi Ank. Start is weer gemaakt.
Groetjes Elly

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kerstkaart! Groetjes Doris

Angélique zei

Een heel mooie kaart!
Zulk mooi papier is aan mij niet besteed, dat durf ik namelijk niet te gebruiken, haha, erg hè!

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! En groot gelijk dat je het papier in zijn geheel laat zien! Zonde om te bedekken.