Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 3 januari 2023

Nog meer muziek



Dankjewel voor jullie reacties.
Ik lees ze graag en vind het leuk te merken dat er naar mijn blogposts wordt gekeken.

Uit hetzelfde lapje wat ik gebruikte voor mijn vorige kaarten kwamen deze twee afbeeldingen.
Ik had nog een serie uitgestanste kaders liggen in allerlei kleuren die ik ooit had gekocht voordat ik zelf ging stansen.
Die kaders heb ik met inkt bewerkt zodat de kleuren goed pasten bij de afbeeldingen.


Ook hier weer dezelfde versieringen aangebracht.
Op de onderste kaart heb ik ook nog guilding wax gebruikt op het kader.
Dat kon ik pas gebruiken nadat ik het potje een poos op de verwarming had gelegd want het was behoorlijk hard geworden.
Hebben jullie daar ook last van en hoe los je dat dan op?

groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

Wilma zei

Dit zijn ook weer prachtige kaarten Ank, heel mooi gedaan dit. Je hebt een fijne mal gebruikt. Wat de wax betreft, die gebruik ik niet maar ik bedacht zomaar: zou je het potje ook niet in goed heet tot kokend heet water kunnen zetten? Het was maar 'n idee.. En nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Voor vandaag een mooie dag gewenst.
GROET, Wilma.

!neke zei

Hele mooie kaarten Ank !
Van wax weet ik niet veel ...
Groeten Ineke

Margreet zei

Wat een mooie kaders zijn dat zeg. Die stofjes passen er perfect bij.
Mijn potjes gilding wax zijn ook behoorlijk hard, maar als ik er met mijn vinger overheen ga, zit er genoeg aan mijn vinger om het te gebruiken (wel diverse malen herhalen).
xxx Margreet

Trijntje zei

Ooh deze kaarten met de stofjes zijn ook erg leuk. Past heel mooi in deze kaders. Leuk om ze met wax te bewerken. Ik heb nog geen last dat de wax uitgedroogd is. Maar inderdaad een beetje opwarmen… groeten Trijntje

Henriët zei

Deze twee zijn ook al zo leuk!
Ik heb wel eens gehoord dat je bij wax een stukje plastic tussen het deksel en het potje moet doen om uitdrogen tegen te gaan. Maar zelf geen ervaring mee.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Je kaarten zijn prachtig geworden met deze chique kaders, en helemaal nu je ze zo mooi op kleur hebt gebracht! De stofjes lijken er voor gemaakt!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten, heel sierlijk met die mooie stansen Ank. Ze hebben een mooie "oude" uitstraling vind ik. Bij mij is die wax ook zo hard maar geeft nog steeds af.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Ook deze kaarten zijn mooi met een heel mooi thema.

Elly zei

Je kaarten zijn heel mooi, ook van kleur.
Die waxen heb ik al weggegooid, hoe moeilijk dat ook was. Had best veel kleurtjes ervan, vanalles geprobeerd maar de boel bleef hard.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes mooie opengewerkte mal heb je gebruikt
en mooie plaatjes
groetjes ellen