Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 19 februari 2023

3 x Garfield

 


Ik vond nog drie plaatjes van Garfield.
Het is het laatste restje van wat ooit een vel pakpapier was.
De puzzel achtergrond is van het pakpapier.
Dus heel veel heb ik er niet aan hoeven doen.


Bij deze tweede vond ik de tekst 'dikke knuffel' wel leuk.
Ik heb de plaatjes gemat op zwart en versierd met wat enamel dots.


Vroeger was mijn zoon gek op Garfield en we keken vaak samen de tekenfilms op t.v.
De humor sprak ons wel aan.
Hieronder staan ze nog eens alle drie bij elkaar.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden

groetjes van Ank




15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Dit is geweldig Ank super leuk.

Je@net zei

Wat een leuke serie heb je er zo van gemaakt, Ank!

Eri zei

Geinige kaarten met deze rode kater.
Groetjes, Eri

Wilma zei

Je hebt 3 hele leuke Garfield kaarten gemaakt Ank, erg leuk gedaan!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Superleuke kaarten! Ik had vroeger eens een Garfield agenda op de middelbare school, had ik geweten dat ik ooit kaarten zou gaan maken, dan had ik hem bewaard (wie weet ligt hij toch nog ergens bij mijn moeder in een doos, haha).

Nelleke zei

Opgeruimd staat netjes, 3 hele leuke kaarten zijn het geworden. Groet, Nelleke

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten met Garfield. . Mooie teksten erop. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ik vind ze enig!! Garfield is vaak zo grappig en nu ook op je kaartjes. Handig om eens even snel klaar te zijn.

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

carla zei

Dit zijn superleuke kaartjes.
Een prachtig achtergrondje bij de Garfield.
Wij hebben hier nog vele Garfield boekjes van mijn zoon zijn pubertijd.
Groetjes,
Carla

Elly zei

Ik vind ze echt superleuk zeg! Mooie serie heb je gemaakt.
Groetjes Elly

!neke zei

Wat zijn ze gaaf Ank !!!!!
Groeten Ineke

Caroline Cards zei

Geweldig leuke serie!
Groetjes, Caroline

Willy’s Creations zei

super leuk 😀

Marjan zei

Onwijs leuke kaartjes met de grijns van Garfield erop, super gedaan!