Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 17 februari 2023

Papagaai van Graphic45


Vandaag weer een kaart met een plaatje van Graphic45.
Ik heb het gemat op rood met een fotorandje en dat weer op ecru.
De basis is een kraft kaart.
Een ornamentje aan de onderkant en daarop heb ik een tekst sticker geplakt.
Een paar goudkleurige plaksteentjes vormen de enige versiering.

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Wilma zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Ank, prachtig geheel zo en je hebt het mooi afgewerkt!
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Een mooie kaart, heel apart. De rode mat geeft het extra dynamiek, mooi met dat fotorandje.

Je@net zei

Erg mooie afbeelding op je kaart, Ank!

Elly zei

Een zeer fleurige kaart, mooi gemaakt Ank.
Groetjes Elly

Willy’s Creations zei

mooi😍

Freubelmina zei

Prachtige papegaai op je mooie kaart Ank, leuk detail dat ornamentje….geeft je kaart een unieke uitstraling xx

jackelien zei

Wauw prachtige kaart en wat een mooie afbeelding.
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Wat een leuk ornamentje onder het mooie plaatje. ik vind het een heel gaaf kaartje.

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de bonte papegaai en leuk gemat op het rode papier,
Groetjes,
Ansx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en wat een mooi ornamentje heb je gebruikt sjiek hoor
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

En het is een prachtige kaart geworden Ank. Het mooie plaatje komt schitterend tot zijn recht.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Heel mooi! De afbeelding is prachtig en de rand eronder staat er fantastisch bij, net als het rode frame!