Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 7 februari 2023

Dutch Card Lovers

 


De nieuwe challenge van Dutch Card Lovers is: Maak een Valentijnskaart voor bijvoorbeeld een lieve vriend(in), moeder etc. 
Het moet volgens het kleurenschema dat onderaan deze post staat.
Zelf had ik meteen een idee hoe ik dat ging doen en dit is het resultaat.


Ik heb verschillende harten uitgestanst in de kleuren van het voorbeeld en die bovenop elkaar geplaatst.
Het vierkant er onder heb ik met hartjes geëmbost.
Alles op een zwart/witte ondergrond en dat weer op een rode kaart.
Omdat ik niet echt teksten heb die op Valentijnsdag slaan of vriendschap heb ik twee keer de tekst 'voor jou' op de banner gestempeld.

Dit is het kleurenschema:

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees weer graag jullie reacties.

Fijne dag!
groetjes van Ank


16 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie uitwerking van het moodboard! Alles is in je kaart verwerkt!
Lia xx

Eri zei

Wat heb je dat leuk gedaan met het de harten in de verschillende kleuren! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

Wilma zei

Het is geen makkelijk kleurenschema en toch heb jij er een MOOI Valentijnskaartje mee gemaakt Ank.
Liefs, Wilma 😀😀😀

bolletjelucky.blogspot.com zei

Helemaal leuk, al die gekleurde harten op elkaar Ank. Je moet maar op het idee komen. Het zwart geeft pit aan het geheel en die tekst is er prima bij. Leuk zoals je de banner verwerkt hebt, een toppertje.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met dit leuke hart en de kleuren zijn erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Knap om toch zo’n mooie kleurrijke kaart met de aparte kleuren te krijgen Ank, knap gedaan xx

Wilma zei

Hele fijne kaart heb je gemaakt Ank in deze frisse kleurtjes, mooi.
Fijne avond nog.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Hoi Ank, ik vind hem superleuk! De kleuren zijn zo vrolijk bij elkaar!
En dat zwarte maakt het dan op een of andere manier wat rustiger of zo...

Angélique zei

De harten zeggen genoeg wat er dan "voor jou" is. Het is een heel mooie, lieve kaart. Je hebt je goed aan de kleuren gehouden lijkt mij.

Elly zei

Ik vind hem erg mooi, en de kleuren zijn zo heerlijk warm.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Ank,
Met al deze kleuren op jouw kaart, is ze in elk geval helemaal geslaagd in zijn opdracht...
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Mooie kaart met leuke kleurcombinatie!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooi alle kleuren verwerkt op jouw kaart, erg leuk die gestapelde mooie harten! Gaaf kaartje! Dank je wel voor het meedoen weer, Ank!

Nicole Parmentier zei

Mooi Ank! Dat hart knalt er echt lekker af!! Dankjewel voor het meedoen met onze Dutch card Lovers challenge.

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan die laagjes harten. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een schattige Valentijnskaart Ank!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen