Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 9 februari 2023

Kerstbal


Daar zijn we weer met een kerstkaart die natuurlijk weer meedoet met het blog van 52WTC
Het is weer een kaart met een afbeelding die ik uit een lapje stof heb gehaald.
Dit keer heb ik de mooie kerstbalstans weer gebruikt, toch wel één van mijn favorieten.
Ik heb er een dubbele kaart van gemaakt en ter versiering flink met gouden sterretjes 'gestrooid'.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lief kerstkaartje Ank!

Lia zei

Wat een leuk nostalgisch plaatje! Ik vind je kaart erg leuk.
Lia xx

Eri zei

Ee prachtige kerstbal met deze leuke stoffen afbeelding.
Groetjes, Eri

Antjes kaartcreaties zei

Deze mal is zo mooi en je hebt er weer een prachtige kerstkaart meegemaakt Ank. Wat een leuk tafereeltje op de stof. Het is dat je het erbij zet, maar je zou niet geloven dat dit stof is!
Groetjes Antje

Trijntje zei

Het is een prachtige opgemaakte bal geworden. Die stans is en blijft mooi. Je hebt weer een leuk stolpfles gevonden. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kerstbal leuk het Rie Cramer stofje
groetjes ellen

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze bal en dat stofje! Ik vind dat zelf altijd mooi om te maken! Een lief plaatje hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met een heel lief stofje!
Groetjes, Caroline

Wilma zei

Deze stans is ook prachtig Ank, je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
Nog een fijne dag.
GROET, Wilma.

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje is dit zeg,
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die kerstbal blijft mooi en wat heb je een allerliefst tafereeltje van stof erin verwerkt Ank. Echt een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Die mal van de kerstbal is toch wel heel erg mooi en wat een schattig stoffen plaatje heb je er op verwerkt. Het is een prachtige kaart geworden.
xxx Margreet

Caroline zei

heel mooi heb ik ook deze kerstbal nog niks mee gedaan, dank je voor de inspiratie
Groet Caroline

Marjan zei

Wat een lieve, nostalgische afbeelding op het stofje, een schattige en mooie kerstbalkaart!

PIKO hobbyblog zei

Ahhh wat een nostalgische kerstbalkaart. Echt heel leuk gedaan.
Liefs Pia

marian zei

Ook deze week weer een prachtige kerstkaart. Erg mooi telkens met die leuke stofjes en de mal is natuurlijk ook erg mooi.
Groetjes van Marian.

Elly zei

Je kaart is mooi! Deze kerstbal handig hoef je verder weinig aan te doen.
Schattige afbeelding ook, groetjes Elly

Henriët zei

Ik vind jouw stofkaartjes zo leuk!
Als enkelvoudige kerstbal zou je er zo een boom mee kunnen versieren.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat een lief nostalgisch plaatje op je kaart Ank. Mooie kerstbal.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Wat een schattig stoffen plaatje, heel mooi op deze kerstbal.
Groetjes Joke

Angélique zei

Een heel leuke kaart, de stans past perfect bij dit plaatje/stofje.

GerJanne zei

Hij is prachtig. Die stans is geweldig en het plaatje uit de stof ook.

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart met het schattige plaatje Ank, leuk zo met de goudkleurige sterretjes…weer een kaart voor de voorraad,gaat lekker zo hè xx

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie stans mal van deze kerstbal. het plaatje roept herinneringen op aan vroeger tijden.
gr Alma

!neke zei

Super cute Ank !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC