Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 11 februari 2023

Oldtimers van Graphic45


Met deze plaatjes van oldtimers uit een serie van Graphic45 heb ik deze twee mannenkaarten gemaakt.
Er valt niet zo heel veel over te vertellen.
Het papier komt van losse scrapvellen die ik ooit op de Kreadoe heb gekocht jaren geleden.
Voor de versiering heb ik studs gebruikt.
Verder heb ik het simpel gehouden.


Fijne dag!
groetjes van Ank

 

16 opmerkingen:

Elly zei

Het zijn mooie kaarten en die oldtimers zijn ook zeer leuk.
Groetjes Elly

Lia zei

Ik heb dit papier van G45 ook en vind het prachtig voor een kaart voor mannen. Aan een slimlinekaart heb ik nog niet gedacht: wat ziet dat er mooi uit!
Lia xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaart met al de stoere oldtimers erop leuk dp heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Leuke kaarten met die nostalgische old timer plaatjes!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Het zijn twee mooie kaarten geworden met de old-timers. Mooie afbeeldingen.Groeten Trijntje

jackelien zei

Hoi
Twee super mooie kaarten.
Groetjes Jackelien

Angélique zei

Dat zijn heel mooie stijlvolle kaarten. Het dp past perfect hij de plaatjes. De plaatjes krijgen in deze mooie lay-out alle aandacht.

Wilma zei

Er zijn mensen die mannenkaarten lastig vinden, maar daar heb jij duidelijk geen moeite mee gehad Ank. Hele mooie kaarten zijn dit geworden!
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Je@net zei

Wat een leuke stoere kaarten heb je gemaakt, Ank!

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie kaarten , vind die lange kaart op deze manier erg leuk.
Mooie plaatje met de old-timers.
Mooi papier erbij gezocht.
groetjes Marjan.

Nelleke zei

2 mooie kaarten met de oldtimers. Meer is ook niet nodig. Ze zullen vast zijn weg wel vinden naar een oldtimer liefhebber. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel gaaf die oldtimers! Het papier past er ook zo mooi bij.

Willy’s Creations zei

ze zijn prachtig😊

Freubelmina zei

Met deze leuke blikvangers en mooi papier hebben deze kaarten ook niet meer nodig Ank, ik vind ze erg mooi geworden xx

Dora zei

Prachtige kaarten