Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 februari 2023

Sneeuwpop


Het is alweer kerstkaarten donderdag, de weken vliegen voorbij!
Nog een paar dagen en dan ben ik alweer jarig, zo leuk er valt af en toe al een kaart op de deurmat.
Maar goed die bewaar ik tot zaterdag!
Mijn kaart is er weer eentje met een stofje.
Ik heb er dit keer een eenvoudige strakke kaart mee gemaakt.
Langs de randen heb ik een embossinglijntje gemaakt.
Geen idee waar de tekst van is maar ik vond hem erg leuk.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

22 opmerkingen:

Eri zei

Leuke kaart met de vrolijke sneeuwpop en tekst. Het embossinglijntje geeft net dat beetje meer!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Zo’n mooi kerstkaartje Ank, die lijntjes geven het een sjieke uitstraling..
Ik heb de kaartjes hieronder bekeken (loop wat achter) en zag de TE schattige poesjes in het mooie stofje en daaronder de dikke Garfield, wat maakte je daar een leuke serie mee…en zo ben ik weer bij! Nog 2 nachtjes slapen jij, ikke nog 1 🥳

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de vrolijke sneeuwpop en leuk met deze tekst erbij,
Groetjes,
Ansx

Anita van Deur zei

O, wat een schattig kaartje heel mooi alles verwerkt. Ik sla hem op vind de tekst et leuk.

carla zei

Supermooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke stofje, leuke tekst en leuk de embossing randjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje met die leukerd van een sneeuwpop...
jammer dat ik niet wist dat het bijna je verjaardag is
Net een heleboel kaarten op de post gedaan voor de jarigen van eind februari.
25 febr dus...zoals ik begrijp uit het berichtje van Wilma... schrijf het op.

Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

Wilma zei

Wat een vrolijke kaart Ank met deze mooie sneeuwman. De tekst is inderdaad leuk,je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje deze sneeuwpop en die tekst is heel lief. Volgens mij is die van Amy Design. Mooi zo in blauw gestempeld. Ja je kaart is maandag op de post gegaan, tegelijk met die voor Wilma. Alvast een fijne dag gewenst Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjan zei

Die tekst is schattig en wat een lief sneeuwpopje op dat stofje, mooi kaartje!

Marijke zei

Wat een lief kaartje en leuk gedaan met een stofje! De tekst vind ik ook een mooie en nog nooit gezien! Top hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat een leuke kaart weer, Ank! Mooie sneeuwpop en heel mooie tekst!
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Caroline Cards zei

Leuke kaart en mooie tekst!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met dit mooie stofje en tekst. Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart met de sneeuwpop
De embossing geeft het echt iets speciaals.
Groetjes van Hetty

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kleurrijke kaart Ank. Leuk!

Lieve groet, Petra

Henriët zei

Hij is weer leuk! En de tekst is helemaal leuk.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een superleuke kaart met die vrolijke sneeuwpop. Die tekst is heel lief.

GerJanne zei

Ook deze is weer erg leuk! En de tekst ook. Mooi met de randjes om de kaart.
En mijn kaart is zeker op tijd, want die heb ik woensdag al op de bus gedaan. Eens een keer geen juffrouw Nippertje!

Annemarie en Merit zei

Gisteren donderdag even voor 5 nog snel een kaart op de bus gedaan voor je verjaardag....benieuwd of hij nog optijd aankomt meestal stuur ik echt wel een week van te voren de kaart op, zodat hij optijd bij de jarige is..
Liefs annemarie en Merit

marian zei

Een schattige kaart weer met die leuke sneeuwpop. En die tekst vind ik ook erg leuk.
Hartelijk gefeliciteerd voor je verjaardag morgen en als het goed is ontvang je mijn kaart vandaag, hij is gisteren gepost.
Gezellige dag gewenst morgen.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Weer een leukerd met een stofje !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC