Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 24 februari 2023

Pink Ink Design

 


Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien van het mooie kleurrijke blok 'Elephants and Flamingo's' van Pink Ink Design.
Het dessinpapier en het plaatje komen uit het blok.
Om de kaart niet te zwaar te maken heb ik er een enkele gele kaart met standaardje achter gemaakt.
Uit het dessinpapier heb ik het midden uitgesneden, dat scheelt ook in gewicht.
De versiering bestaat uit fimo bloemetjes en dotjes met perlenpen gemaakt.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
Fijne dag!
groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Angélique zei

O wauw, wat een kleurenexplosie, gave kaart!
Slim om te proberen om het gewicht onder de 20 graam te houden (is mij niet gelukt met jouw kaart, hahaha).

Eri zei

Wat een mooie kleurrijke kaart Ank. Die kleine bloemetjes staan er leuk bij, en zien er snoezig uit.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met deze mooie afbeelding. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Het is een prachtige kaart! Wat een mooie kleuren!!
Wat jij doet, doe ik ook vaak, dan he je het middenstuk nog voor andere dingen over en je kaart is niet zo zwaar.

Wilma zei

In de eerste plaats van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Ank! Dat je een hele fijne en gezellige dag mag hebben!
Dit is inderdaad een mooie kleurrijke kaart geworden zo. Prachtig in deze frisse kleurtjes! En wat wegsnijden in het papier wil wel helpen voor het gewicht...
Hele fijne dag vandaag en verder een goed weekend.
GROET, Wilma.

Gina zei

Prachtige kaart met deze kleurrijke olifant. Heel mooi afgewerkt met de kleine bloemetjes ! Groetjes, Gina

Anoniem zei

Schitterend hoor en je brengt me op ideeën…ik heb dit blokje al een poosje naar nog nooit gebruikt 🙈
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Freubelmina zei

Wat een mooie kleurrijke kaart maakte je Ank, prachtig dier die olifant hè?
Ik wil je hier ook hartelijk bedanken voor de supermooie verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen, ben er erg blij mee xx

Anoniem zei

Schitterende kaart hoor…mooi gedaan! Ik heb dit blokje ook maar nooit iets mee gedaan maar je hebt me op ideeën gebracht!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards