Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 16 maart 2023

Sneeuwpoppen

 


En weer een week voorbij waarin we zowaar echte sneeuwpoppen konden maken!
De sneeuwpoppen op mijn kaart komen weer uit een lapje stof.
De rand eromheen is een oudje van Dutch Doobadoo.
Voor de versiering heb ik groene plaksteentjes gebruikt bijpassende bij de kerstboom.
De kaart link ik weer bij 52WTC .
Ik ga proberen om op jullie blogs langs te komen maar ik heb een erg drukke dag vandaag.

Fijne dag!
groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Ank met deze vrolijke sneeuwpoppen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik zie de sneeuwpoppen liever gezellig op jouw mooie kerstkaart staan Ank. Buiten mag het van mij voorjaar worden ;) Je hebt echt leuke stofjes verzameld in de loop van de tijd en leuk dat ze nu mogen pronken op mooie kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerstkaart. Leuk stofje en de ronde rand is prachtig. Groeten Trijntje

carla zei

Een hele leuke kerstkaart met de sneeuwpopjes.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke sneeuwpopjes leuk in het ronde gedeelte
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke stofjes heb je toch allemaal in huis.... Dit is ook weer een lieverd van een kaart met dit schattige sneeuwpoppen stel!!
Leuk je weer te zien op donderdag kerstkaartendag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Wilma zei

Wat een gezellig stofje is dit Ank. Je hebt er een hele mooie Kerstkaart mee gemaakt.
Ondanks de drukte, fijne dag vandaag. GROET, Wilma

Diny zei

wat een gezellig lapje stof heb je op je kaart verwerkt Ank....mooie kaart!
Groetjes Diny

PIKO hobbyblog zei

wat een leuke kerstkaart laat je zien vandaag. Heel leuk zo met die ronde kaart. Hoop volgende week weer een kerstkaart van je te zien.
Fijne dag!
Pia

Laurespage zei

Mooi kaartje en mooi stofje met de sneeuwpoppen die je prachtig afgewerkt hebt.
Groetjes, laurette

marian zei

Je hebt met je lapjes weer een prachtige kerstkaart gemaakt met die gezellige sneeuwpoppen.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Wat een lief tafereel op je kaart. Mooi hoe je de materialen hebt gecombineerd. Groeten Marjolein

!neke zei

Hij is weer super leuk !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Angélique zei

Wat een leukerd weer! Mooi dat je voor een rode basis hebt gekozen, de groene steentjes en kerstboom zijn een goede toevoeging.

Henriët zei

Volgens mij heb jij een hele voorraad stofjes liggen.
Leuk deze kaart met de sneeuwpoppen. Het witte randje maakt het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat een gezellige sneeuwpoppen op je kaart, Ank!

Eri zei

Leuk die vrolijke sneeuwpoppen in de ijssterren cirkel!
Groetjes, Eri

joke zei

Mooi stofje weer en wat leuk gedaan met de plaksteentjes.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Leuk dat stofje met sneeuwpoppen! En ook leuk dat het rond is!
Ik heb er een paar gezien, kleine sneeuwpopjes.... vorige week zaterdag. Erg leuk....dat enthousiasme van de kinderen bij het zien van sneeuw.

Nancy zei

Hey Ank,
Oh, wat een leuke kaart is dit!
Toffe tekening (op stof) en leuke border er rond...
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Wat een leuk koppeltje deze grappige Sneeuwpoppen Ank….je maakte er een hele leuke kerstkaart van xx

Jantine zei

Mooie kaart weer met je leuke sneeuwpopjes, Ank. Die rand eromheen is ook mooi!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Mooie ronde kerstkaart met dit vrolijke stel sneeuwpoppen.