Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 14 maart 2023

Paaseieren

 


Voor de beurs van a.s. zaterdag heb ik een serie paaseieren gemaakt.
Het zijn twee eieren met daartussen een doosje gevuld met chocolade eitjes.


Het leuke konijntje van Eline heb ik voor de versiering gebruikt.
De eivormen zijn van X-cut, het gras weet ik zo niet.


Voor de laatste foto heb ik ze allemaal nog even op een rijtje gezet.
Ik zou het bijna als paasversiering laten staan!

Fijne dag!
groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Angélique zei

Wat zijn ze leuk, die ben je vast zo kwijt. Ze zien er heel gezellig uit.

Anita van Deur zei

Wat een mooie serie paaseieren kaart/doosjes, super leuk zijn ze.

Trijntje zei

Wat een supermooie paascreaties.. lekker vrolijk allemaal. Groeten Trijntje

Lia zei

Nou, dat ziet er gezellig uit! Wat een vrolijk stel zo bij elkaar.
Lia xx

Wilma zei

Wat 'n prachtige cadeautjes heb je gemaakt Ank, heel mooi gedaan met het gave DP en de versiering erop! Het zou inderdaad als paasversiering niet misstaan! 🐰 Je zult ze wel vlug kwijt zijn zaterdag.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Marjan zei

Superleuk en vrolijk, die gaan vast heel goed aanstaande zaterdag!

!neke zei

Super leuk Ank !
Groeten Ineke

Elly zei

Dat ziet er zeer gezellig uit, mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat een gezellige paaseieren heb je gemaakt!
xxx Margreet

Hobby Hoogland zei

Prachtig gemaakt de eieren met het konijntje.
Succes zaterdag .
groetjes Marjan.

Freubelmina zei

Wat zijn ze leuk Ank, haast jammer om ze weg te doen xx

GerJanne zei

Heel erg leuk! Ziet er gezellig uit met het konijntje bij alle eieren!

Eri zei

Ze zijn geweldig leuk deze gezellige paaseieren! Veel succes zaterdag!
Groetjes, Eri

Willy’s Creations zei

schattig..succes op de beurs😀

karin zei

Heel leuk die grote paaseieren met iets lekkers erbij. Succes op de beurs.
Groetjes,
Karin