Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 7 april 2023

Engelachtig


Vandaag heb ik een babykaart om te laten zien.
De tekening van het engeltje met een kleintje vind ik zelf erg schattig.
Ooit verzamelde ik deze tekeningen maar ik weet helaas niet meer wie de tekenaar is.
Voor deze kaart heb ik de oude ronde tekststempel maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Om het geheel wat speelser te maken heb ik een blauw kantrandje om de witte cirkel gedaan voordat ik het op het liefelijke dessinpapier plakte.
Daarvan heb ik de randen een beetje blauw gesponst.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

!neke zei

Heel mooi zo met dat extra randje erom !!!
Groeten Ineke

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Anita van Deur zei

Prachtig heb je dit gedaan, hoe mooi het dp en stansje met plaatje met elkaar in harmonie is. Fijne Pasen.

GerJanne zei

Heel gaaf, rond. Altijd weer leuk en het plaatje is ook erg schattig.
Ik herken het niet...zou niet weten van wiens hand...

Angélique zei

Een heel lieve kaart. Het papier is prachtig, het blauwe randje een mooie toevoeging.

Henriët zei

Wat een schattig kaartje!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Een mooie kaart met het plaatje, en wat een leuke tekststempel! fijne Paasdagen.
Groetjes, Eri

Wilma zei

Wat 'n mooie kaart is dit Ank met het plaatje en het prachtige DP! Heel fijn gedaan zo.
Goed Paasweekend gewenst. 🐣🍀
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Heel mooie babykaart. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

LisannesKaartenhobby zei

Lief kaartje! Ik snap wel dat je weg bent van de plaatjes, ze zijn heel lief...

Hobbygroet,
Lisanne

Freubelmina zei

Wat een lief en zoet kaartje is dit geworden, gaaf plaatje xx

Grietje Jansen zei

Een hele lieve en schattige kaart.
Die ronde tekststempel past er heel mooi bij.
Echt lief hoor die engeltjes.
Grietje

Marjan zei

Zeker schattig, die mollige engeltjes! Mooi en schattig kaartje, Ank! Leuk papier ook, past er heel goed bij. Goed weekend nog!

Creaellenknutselsite zei

Wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en leuke dp
Groetjes Ellen

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Super hoe je die rand hebt bijgekleurd.
Fijne week!!
Groeten van Femminde