Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 6 april 2023

Ho ho ho

 


Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien voor het blog van 52WTC
Deze kaart doet ook meteen mee met hun maand challence.
Het is wel een heel snelle kaart geworden want ik moest hem gisteravond nog maken!
De ho ho ho letters zijn van de HOERA stans en die heb ik verhoogd opgeplakt.
Verder lijkt het me wel duidelijk hoe de kaart is gemaakt.

Vandaag ben ik bijna de hele dag weg dus ik weet niet of ik nog in de gelegenheid ben om bij jullie allemaal langs te gaan maar ik ga het uiteraard wel proberen.

groetjes van Ank


UPDATE: Ik heb de challenge gewonnen



24 opmerkingen:

Diny zei

Mooie kaart Ank....niet te zien dat je hem op het laatste moment nog moest maken hoor!
Groetjes Diny

Eri zei

HoHoHo, ik vind hem geweldig leuk deze "snelle" kaart! Ik ben gek op die grote letters! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Mooie strakke kaart Ank.

Annemarie en Merit zei

een hele leuke snelle kaart.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart in de traditionele kerstkleuren. Leuk die strikjes!
Groetjes, Caroline

PIKO hobbyblog zei

Dat is een hele mooie snelle kaart zo.
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat heb je leuk bedacht om de letters van hoera te gebruiken Ank. Het is een mooie, gezellige kerstkaart geworden met het leuke dessin-papier en de vrolijke strikjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Helemaal mijn smaak !!!!
Top !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Trijntje zei

Wat een leuke ho ho ho kaart.gied bedacht met de letters van de hoera mal.. leuk dp. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

Wat een mooi kaartje met het leuke geruite de en de grote letters
Groetjes Ellen

Jantine zei

Wat een goed idee, Ank, om de letters van de hoera-stans te gebruiken! Het zijn echte blikvangers, deze grote letters.
Mooie kaart!
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Wat leuk bedacht om deze letters te gebruiken Ank. En snel of niet, je hebt er een hele gave kaart mee weten te maken!
Fijne dag nog.
GROET, Wilma

Margreet zei

Niet te zien dat dit een 'vluggertje' was. Hij ziet er supergaaf uit met dat leuke DP en de HoHoHo letters in precies dezelfde groene kleur. De 2 strikjes staan er schattig op!
Super kaart!
xxx Margreet

Laurespage zei

Een hele mooie kaart met deze grote letters en de strikjes erop maakt het werkje AF.
Groetjes en fijne Pasen.
Laurette

marian zei

Een prachtige kaart en een super idee om de letters daarvoor te gebruiken, ook een leuke achtergrond heb je gebruikt.
Ik wens je gezellige Paasdagen en groetjes van Marian.

Henriët zei

Wat een goed idee om doe grote letters te gebruiken!
Het resultaat is prachtig.
Groetjes van Henriët

Yvonne zei

Leuke kaart heb je gemaakt Ank. En de tekst is wel heel toepasselijk voor de challenge.
Echt een leuk geheel heb je ervan gemaakt.
Groetjes, Yvonne.

joke zei

Wat een goed idee zo en we kunnen er niet omheen dat er HoHoHo staat. Mooi designpapier.
Groetjes Joke

Angélique zei

Ja, hoera begint met "ho", goed bedacht om die letters te gebruiken. Mooi met de strikjes erop. De kaart heeft een mooie traditionele uitstraling, ik hiud daar wel van.

GerJanne zei

Heee wat leuk! Dat ga ik onthouden!

Freubelmina zei

Hartstikke leuk bedacht en uitgevoerd Ank xx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de mooie grote letters. Ho ho ho...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Colien zei

HO HO HO, dat is een leuke slimline kerstkaart!
(dit had ik in gedachten toen ik de challenge vorig jaar november bedacht, maar was het alweer vergeten, haha)
grtz Colien [52WTC]

Daphne zei

Terecht gewonnen, wat een leuke kaart.
Zo mooi hoe het patroon van het dp is gebruikt, het klopt helemaal.
Ik ga het onthouden, want ik hou wel van die doet strakke kaarten op z'n tijd.