Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 13 april 2023

Gestempelde ster


Bij het Lift Challenge Blog vragen ze een kaart waar je door het gebruik van een zelfgemaakte mask een vorm stempelt.
Je mag zowel het negatief als het positief gebruiken.
Ik heb gekozen voor een ster en voor deze kaart heb ik de binnenkant van het mask gebruikt.
Nadat ik klaar was met stempelen heb ik met een grotere stans de ster uitgestanst.
Zodanig dat je wel duidelijk kunt zien hoe ik heb gestempeld.
De ster gemat op een glanzend blauw metallic papier, de goede kleur is op de tweede foto beter te zien.


Deze kaart laat ik ook meedoen met 52WTC 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees dat graag in de reacties.

Fijne dag!
groetjes van Ank


 

30 opmerkingen:

Colien zei

Leuke ster-kaart met mooi stempelwerk!
Proficiat met het winnen van de HO HO HO challenge.
grtz Colien [52WTC]

Anita van Deur zei

Wauw hij is super je ster heel mooi gedaan, gefeliciteerd met je winnende kaart bij WTC52.

Margreet zei

Wat een prachtige ster op je mooie kaart!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Ank.
Van harte met je eerst plek bij de HOHOHO uitdaging,
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat een prachtige ster heb je op de kaart. Een leuke kerstkaart. Even wat anders. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie ster op je kaart. mooie kleuren.
gr Alma

Anoniem zei

Schitterende ster heb je gestempeld…mooi van kleur!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Mooi stempelwerk n.a.v. onze challenge, Ank, de sterretjes prachtig verdeeld binnen het kader in de mooie blauwtinten! Mooie kaart en wat leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge, dank je wel. ik lees dat je won bij 52WTC, gefeliciteerd!

!neke zei

Geweldige kaart !!!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaart met de mooie ster Ank....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de blauwe kleur en de mooie ster erop
groetjes ellen

Marijke zei

Dat is een heel mooie ster en mooi gedaan met je eigen stempels een achtergrond gemaakt! Die tekst vind ik ook nog altijd mooi en ben er al lang naar op zoek! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Elly zei

Ik vind het een mooie kaart!
Groetjes Elly

Nicole Parmentier zei

Leuk deze sneeuwvlokjes in de vorm van een ster. Omdat je de ijskristallen over elkaar heen hebt gestempeld is de vorm goed herkenbaar. Gaaf gedaan! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

Wies zei

Mooie liftkaart met bestempelde stervorm.
Gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52 WTC.

marian zei

Wat een prachtige kaart en heel mooi gestempeld. Ook die verschillende tinten blauw, maken hem helemaal af.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt die stervorm heel mooi gestempeld met ijskristallen in verschillende tinten blauw. Een mooie strakke kerstkaart Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en gefeliciteerd met je toppertje bij ons.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Heel mooi gestempeld en daarna met ster afgewerkt. Mooi in de blauw kleuren.
Groetjes Joke

Henriët zei

Wat een leuke kaart in een mooie blauwe kleur!
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank, met die gestempelde ster en die mooie sterretjes er om heen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Gave ster is dit Ank, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje is het! Mooi met de ijskristallen gestempeld binnen in de ster. En blauw is de perfecte kleur voor deze kaart..

Eri zei

Wow, dat heb je super gedaan Ank!
Groetjes, Eri

Eri zei

Wow, dat heb je super gedaan Ank!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart en wat heb je dat knap gemaakt x

Femminde zei

Wat goed bedacht zeg!!
Zo'n mooie uitwerking.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Cornelie zei

Wat leuk dat je ontdanks dat je het een uitdaging vond met de stempels, toch hebt mee gedaan. Tof toch?! Ik vind het een mooie uitwerking geworden! Met grote stempels kan het ook! Ik wil dat straks gaan uitproberen.
Geniet van je zondag en super tof dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Angela zei

Prachtige kerstkaart Ank! hele mooie winterse uitstaling heeft je kaart!

Elly zei

Ook deze kaart is erg mooi gemaakt, vind de kleuren ook mooi.
Groetjes Elly

Angélique zei

Deze had ik gemist, wat een prachtige kaart, zo mooi in die blauwtinten.