Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 20 april 2023

De andere ster

 


Voor deze kaart heb ik langs buitenrand van de uitgestanste ster gestempeld.
De ster heb ik dus als een soort masker gebruikt.
Dit is dus het tegenovergestelde van wat ik heb gedaan in mijn vorige post.
Ik vond het leuk om de ster ook weer te gebruiken en die heb ik er dus bovenop geplakt.
Deze kaart link ik aan het Lift Challenge Blog maar ook bij 52WTC 

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze versie vinden.

groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank in het blauw.

Jantine zei

Wat een schitterende kaart, Ank. Wat leuk om de ster er zo versprongen op te plakken!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Ja, dat aan de buitenkant ervan stempelen is ook heel leuk en de ster leent zich er goed voor. Ook deze sterrenkaart is prachtig, Ank en leuk dat je deze ook laat meedoen met de Liftchallenge.

Wilma zei

Dit geeft ook een erg mooi resultaat Ank, knap gedaan zo!
Fijne dag gewenst.
GROET, Wilma.

Eri zei

Wat een leuk idee om de ster op deze manier nog eens te gebruiken, het is een leuke kaart geworden.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de blauwe ster leuk om hem op deze manier te stempelen
groetjes ellen

Henriët zei

Deze is ook erg leuk. Handig dat je zo 2 kaarten heb en al je materiaal hebt kunnen verwerken.
Groetjes van Henriët

Annemarie en Merit zei

Prachtig gedaan zo met die versprongen ster!!
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Dit ziet er ook erg leuk uit. Mooie kaart zo . De kleuren zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat leuk gedaan Ank....het is een hele mooie kaart!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat gaaf gestempeld, Ank!
xxx Margreet

!neke zei

Heel mooi geworden !!!!!
Ook weer blauw , mooi !!!
Groeten Ineke
DT52wTC

marian zei

Ook deze sterrenkaart is prachtig, en een leuk idee om de sterren op deze manier te gebruiken.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

O, wat een geweldige vondst ze! Prachtige kleuren en zo gaaf hoe je dat hebt uitgevoerd. Groet, Nelleke

joke zei

Dit geeft ook een gaaf effekt, mooi zo in het blauw.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Echt geniaal bedacht! En wat een mooie kaart heb je erdoor gekregen!

Elly zei

Wauw wat een leuk effect is dit! Heel mooi gedaan.
Groetjes Elly

Angélique zei

O, wat gaaf! Supergoed bedacht en heel mooi uitgevoerd! Mooi gestempeld met perfect combinerende kleuren. Het effect van de maskerende ster ook op je kaart te gebruiken is geweldig.

nicolevb zei

Wat een leuke manier van maskeren en dan de negatieve vorm er een kwart slag gedraaid erop te plaatsen
mooie blauwe tinten ook
Erg mooi gevonden

Nicole Parmentier zei

Ik vind het een superleuk idee zo! Gaaf zoals je zowel het positief als negatief in je kaart verwerkt hebt. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!
Ik wil je ook nog bedanken voor je gave verjaardagskaart! Ben even vergeten of ik dat al gedaan had ;-)

Nancy Soetaert zei

wat een superleuke stempelkaart! Heel mooi!
groetjes
Nancy 52WTC

Cornelie zei

Hartstikke leuk en zo heb je gewoon 2 inzendingen. Tof om ook de andere uitwerking te laten zien. Heel erg bedankt voor je mooie inzendingen Ank!