Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 24 april 2023

Klok

 


Voor deze kaart heb ik o.a. oude poezieplaatjes gebruikt.
Ik had nog een vel rozen liggen en die heb ik allemaal los geknipt en gebruikt om deze kaart mee te versieren.
Het plaatje van de klok heb ik op zo'n mooi ornament geplakt en verder heb ik wat puffy stickers en dew drops gebruikt en een randje kant bovenaan.

groetjes van Ank

10 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige kaart Ank. Groeten Trijntje

Angélique zei

Eennheel romantische, vintage kaart, mooi gemaakt.

Anita van Deur zei

Mooi romantische kaart prachtig met de bloemen!

martina's kaartjes zei

helemaal mooi, al die laagjes
grtjs,martina

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart met de prachtige rozen Ank xx

Wilma zei

Wat is dit een prachtige kaart geworden Ank. Erg mooi gedaan zo met de uitgenipte rozen en alle andere details, knap werk!
Nog een fijne dag.
GROET, Wilma.

Wilma zei

MOOI en ROMATISCH kaartje Ank met al die rozen.
Liefs Wilma 😀😀😀

Marjan zei

Mooie kaart met vintage uitstraling door de klok en en het sierlijke ornament. De rozen heb je heel mooi verwerkt!

Yvonne zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ank.
En wat een priegelwerk om al die rozen uit te knippen, ik had vroeger ook van die poeziëplaatjes. Zo leuk om ze weer te zien.

Groetjes, Yvonne.

Elly zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden met de poezie plaatjes.
Groetjes Elly