Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 21 april 2023

Gele bloemen

 


Bij Dutch Card Lovers  vragen ze een kaart met gele bloemen, nou daar voldoet deze kaart wel aan.
Ik heb weer eens een ronde kaart gemaakt.
De bloemen zijn 3-D stickers die ik nog had liggen.
Ik heb er gele blaadjes bij gestanst en er vervolgens een compositie mee gemaakt.
Maar eerst had ik, zoals je kunt zien een witte en een gele cirkel opgeplakt.
Een paar dew-drops en een tekst stempel om het compleet te maken.


Ik lees graag wat jullie van deze kaart vinden.
Bedankt voor alle reacties op mijn vorige blogpost.

Fijne dag!
groetjes van Ank



16 opmerkingen:

Anoniem zei

Hele mooie kaart is dit zo geworden Ank met deze compositie. Je hebt er een heel fijn geheel van gemaakt.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Marjan zei

Een mooie kaart, het ronde model is prachtig voor het plaatsen van de bloemen en dat geeft een mooi effect! Mooie bloemen ook! Fijn dat je meedoet met DCL, Ank en goed weekend!
Feestje met je zoon?

Grietje Jansen zei

Ik vind hem geslaagd.
Lekker fris kaartje met dat geel.
Grietje

Wies zei

Hele mooie cirkelvormige kaart met bloemen. Leuk dat je op de basiskaart nog 2 andere cirkels versprongen hebt opgeplakt.

Wies zei

Hele mooie cirkelvormige kaart met gele bloemen. Leuk dat je op de basiskaart nog 2 andere cirkels wat versprongen hebt opgeplakt.

Eri zei

Een prachtige kaart met die mooie bloemen, je hebt ze leuk bewerkt met glitter.
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Deze is ook echt prachtig Ank! Mooi ook de ronde vorm! Dankjewel voor je bijdrage aan onze Dutch card Lovers challenge.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje is het! Erg leuk in het rond. Altijd weer verrassend!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank, mooi geel en met de bloempjes een echte voorjaarskaart.

Elly zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt in het geel.
Maakt de dag weer wat vrolijker...tot nu toe nog saai buiten.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een supermooie kaart maakte je met de mooie bloemen Ank xx

Angélique zei

Wat een prachtige kaart! Hoe zal ik het omschrijven.... zonnig stijlvol, een topper!

Ellen zei

Wat een prachtige kaart met gele bloemen Ank, leuk om dit in een ronde vorm te doen! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

Diny zei

Prachtige kaart met de gele bloemen Ank!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige kaart met gele bloemen.
Groetjes van Marian.

anja curvers zei

Gave kaart hoor met die mooie bloemen. Bedankt voor je deelname aan DCL