Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 8 mei 2023

Holland in blauw-wit

 


Op het blog van DCL is de nieuwe uitdaging om een kaart te maken met een als thema: Holland in blauw-wit.
Dit is mijn kaart geworden.
Ik heb een donkerblauwe dubbele kaart genomen en daar bovenop vierkantjes geplakt.
Uitgangspunt zijn de 'tegeltjes' die ik uit een lapje stof heb geknipt.
Die heb ik vervolgens op witte vierkantjes geplakt en die weer op aqua blauw en dan alles weer op ijsblauw (lijkt op de foto grijs) geplakt.
Met lichtblauwe stickerrandjes heb ik de kaart afgewerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank



19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de leuke oudhollandse plaatjes leuk verwerkt in de vierkantjes
groetjes ellen

!neke zei

Wat een gave kaart Ank !!!!!
Groeten Ineke

Wilma zei

Prachtig Ank, met de supermooie tegeltjes en de stickerrandjes maken het helemaal af. Erg mooi gedaan!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Je bent weer leuk bezig geweest met de stofjes. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een leuk tegelkaartje heb je er zo van gemaakt!

Marjan zei

Echt Hollands die kleine tegeltjes, gaaf dat er vier op staan, mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ank!

Elly zei

Wat een superleuke geweldige hollandse kaart.
Groetjes Elly

Eri zei

Wow, super dat je hier ook stofjes van hebt! Je hebt er een gave "Hollandse" kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

carla zei

Dit ziet er echt heel Hollands uit.
Mooie leuke tegelkaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Wat een mooie Hollandse kaart heb je gemaakt met de stofjes in de vierkantjes,
Groetjes,
Ansx

Freubelmina zei

Het Hollandse thema is wel aan jou besteed Ank….een schitterende kaart xx

Angélique zei

Superleuk! Wat een leuke tegeltjes en leuk hoe je de kaart hebt opgebouwd.

GerJanne zei

Hihihi.... ik heb het idee dat jij van allerlei thema's wel stofjes hebt liggen! Wat gaaf gedaan! Echt ontzettend leuk!

Nynke zei

Prachtige kaart zeg! Ik vind het maar een lastig thema, maar je hebt er echt iets moois van gemaakt.
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Leuk en geslaagde kaart voor deze challenge.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuk idee om stof te gebruiken, erg leuk geworden!
gr Alma

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de blauw-wit uitdaging Ank! Echt een prachtige kaart met echte 'Oud Hollandse' tegeltjes. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.

nicolevb zei

Wat leuk
De kaart doet heel ouderwets hollands aan

Rosalien Zwackhalen zei

Een prachtige uitwerking. Leuk om al die Hollandse tafereeltjes te zien. Leuk dat je meedoet met de DCL.