Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 11 mei 2023

Hello Kitty


En we zijn alweer op de kerstkaarten donderdag aanbeland.
Ik heb een kaartje met Hello Kitty.
Dit gestanste figuurtje heb ik eens gekregen en het werd tijd er eindelijk eens een kaart mee te maken.
De opleg met postzegelrand lag ook nog ongebruikt op mijn bureau net als de witte achtergrond.
Ik heb alles gecombineerd tot deze kaart.
Wat pompons en het strikje en de tekst maken de kaart compleet.
Natuurlijk link ik deze kaart weer aan 52WTC

Fijne dag!

groetjes van Ank



 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel lief dit kerstkaartje Ank!

carla zei

Dit is een leuke kerstkaart geworden.
Mooie materialen.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

marian zei

Wat een schattige kerstkaart heb je met Hello Kitty gemaakt.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Een leuke kaart met Kitty in kersttenue!
Groetjes, Eri

Diny zei

Ach....wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk zoals je alles gecombineerd hebt Ank en Kitty ziet er parmantig uit met die pompommetjes op haar schoenen. Leuke frisse kleuren ook.
Een hele mooie kerstkaart!
Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met Kitty veels te leuk om niet te gebruiken
groetjes ellen

!neke zei

Wat leuk Hello Kitty !!!!
Doet me denken aan de tijd dat mijn kinderen er gek op waren.
(40 jaar geleden?)
Groeten Ineke
DT52WTC

Wilma zei

Je hebt er een lief Kerstkaartje mee gemaakt Ank, leuk gedaan zo.
Fijne dag nog vandaag.
GROET, Wilma.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en de pompons zijn een leuke toevoeging!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat leuk een hello Kitty kerstkaart. Vrolijke kleuren .Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

wat een leuk en vrolijk kaartje met die parmantige Hello Kitty...

Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Heel leuk met die grappige Hello Kitty, Ank. Uit mijn jeugd, dat was zo populair!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margreet zei

Wat een leuke Hello Kitty kaart. Je hebt alles mooi samengevoegd.
xxx Margreet

Henriët zei

Wat een leuke kerstkaart met Hello Kitty. Leuk om aan het eind van het jaar naar een gezin met kleine kinderen te sturen.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Een heel, heel mooi Kitty kerstkaartje.
Groetjes, laurette

joke zei

Wat een leuke kaart met de Hello Kitty, leuk om haar weer op een kaart te zien.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Wat een enig kaartje met Hello Kitty. ZO vrolijk in deze felle kleurtjes...

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart, heel origineel met Hello Kitty, heb ik nog niet eerder gezien.

Elly zei

Echt een leukerd deze kaart.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Leuk om de achtergrond (blauw) in een kleur te doen die eigenlijk helemaal niet terugkomt…is een hele leuke kaart Ank xx

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een schatje is Kitty Ank.
Super leuke kerstkaart.
Groetjes Antje

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart met hello Kitty, daar ga je vast weer iemand heel erg blij mee maken.
Fijne dag,
Hetty

Marjolein zei

Erg leuk Ank! Lekker vrolijk, deze Hello Kerst-Kitty. Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan nooit...
Superlief Hello-Kitty-kerstkaartje!
Groetjes
Nancy 52WT