Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 16 mei 2023

Lelietjes van Dalen


En weer een kaart met een stofje.
Dit keer zijn het bosjes Lelietjes van Dalen.
Ook nu heb ik weer allemaal oude materialen gebruikt zoals het taartkleedje en de mal van Marianne Design waarmee ik het mintgroene achtergrondje stanste.
Ter versiering wat parelmoer vlindertjes en een leuke bijpassende tekst.

Groetjes van Ank

 

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk stofje om een kaart mee te maken. Mooi geworden, Ank!

Nynke zei

Alweer zo'n leukerd! En zo mooi dat je je best doet om oude materialen op te maken. Dat zou voor mij ook geen gek idee zijn...
Groetnis Nynke

Angélique zei

Wat een mooierd! Heel elegant, mooi gemaakt.

Wilma zei

Mooie elegante kaart heb je gemaakt Ank, met de doily achter je fijne stofje! Mooi gedaan zo.
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Nelleke zei

Wat een schattige kaart, het zachtgroene past er ook zo goed bij. Ook jou vorige post: de kip is geweldig. Ben je al door je stofjes heen? Groet, Nelleke

GerJanne zei

Wat een mooie kaart en wat een gaaf stofje is het!

Anita van Deur zei

Wat een mooi stofje voor deze kaart en leuk gecombineerd met de stansjes.

Elly zei

Een mooie kaart, ik heb deze plant ook in de tuin, heel mooi, maar ze zijn niet weg te krijgen van de vorige bewoner.
Een aantal heb ik in een pot, en dat vind ik heel mooi.
Groetjes Elly