Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 12 mei 2023

Kip


Deze kip heb ik weer uit een stofje geknipt.
Dat lapje heb ik op glanzend blauw papier geplakt en dat weer op bordeaux ribbelkarton.
Het geheel weer op een groene dubbele kaart.
De kaart heb ik afgewerkt met 3 houten hartjes en een tekststicker.

Ook wil ik mijn nieuwe volger Nynke van harte welkom heten.
Leuk dat je me bent gaan volgen, ik hoop dat je hier wat inspiratie vindt.

Fijne dag!
groetjes van Ank



 

12 opmerkingen:

Eri zei

Leuk hoe je deze stoffen kip verwerkt hebt op een kaart.
Groetjes, Eri

Nynke zei

Wat een leuke kaart! Dank je wel voor het warme welkom!
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Oh ook dit kipje is enig Ank, mooie kaart mee gemaakt.

Angélique zei

Ook weer een heel leuke kaart. Je hebt het papier heel goed gekozen bij het stofje.

Wilma zei

Wat een GEINIGE kip is dat op je kaartje Ank.....MOOI gemaakt zo.
Liefs Wilma ☺☺☺

Henriët zei

Hele mooie kaart. Dat ribbelkarton geeft een erg leuk effect.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kaartje Ank! Stoffen kaartjes vind ik ook superleuk, heb er ook nog een paar liggen hier.
Groetjes Suzan

Wilma zei

Prachtige kaart is dit weer geworden Ank met deze mooie kip. Alles past heel fijn bij elkaar, knap gedaan!
Fijne avond en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Heel leuk weer met deze kip! Mooi ok dat ribbelkarton.

Freubelmina zei

Ooooo deze kip is ook weer helemaal geweldig Ank en wat maakte je er een supermooie kaart mee xx

!neke zei

Ik vind hem top !!!!!
Groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke stofje leuk gedaan met de laagjes het streepjes dp vind ik super erbij
groetjes ellen