Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 25 mei 2023

Marjolein Bastin

 


Momenteel heb ik weinig tijd want heel druk met o.a. vrijwilligerswerk en daarnaast nog steeds weinig energie dus hier is een snelle kaart.
Ik heb een heleboel kaarten en tekeningen van Marjolein Bastin verzameld en nu ben ik begonnen die te recyclen.
Dit is er eentje van.
Ik doe uiteraard weer mee met 52 WTC
Ik beloof niet dat ik bij iedereen langs kan komen maar als ik maar even tijd heb zal ik een poging wagen!

Fijne dag!
Groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Eri zei

Een echte kerstkaart in deze traditionele kleuren en het mooie plaatje. Loop je zelf niet voorbij hé!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Leuk om zo de kaarten te recyclen. Mooie kaart van gemaakt. Veel sterkte en succes. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de plaatjes van Marjolein Bastin ze blijven mooi
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaart zonde pom te laten liggen deze afbeelding.

Diny zei

Ik herkende het van Marjolein Bastin....leuk gedaan hoor!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart met die schitterende tekeningen van Marjolein Bastin...mooi dat je ze hebt bewaard, kun je nu even een snelle kaart mee maken..
Heel erg bedankt dat je er weer bij bent vandaag bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

!neke zei

Heel mooi je kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52 WTC

Margreet zei

De mooie tekeningen van Marjolein Bastin zijn té mooi om niet te hergebruiken. Mooi gedaan!
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Heel mooi met deze tekeningen.
Groetjes, Caroline

Wilma zei

Je hebt een mooie Marjolein Bastin kaart gerecycled Ank, met een heel fijn resultaat. En recyclen is helemaal niks mis mee.. juist goed! 🙂
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje Ank. Ja, soms moet men kiezen. Ik heb ook momenten dat ik moet kiezen.
Ik doe ook vrijwilligerswerk, Crea, en soms moeten we dan een en ander voorbereiden en moet het wekelijkse kaart al een vlug gaan. Toch een fijn weekend. laurette

Angélique zei

Misschien wel een snelle, maar wel een heel mooi hoor! De kaart met plaatjes is opzich al prachtig, met de groene en rode rand er omheen en de houten figuurtjes maken het een mooie eigen creatie.

Nelleke zei

Marjolein Bastin, het blijven mooie plaatjes en ook mooi verwerkt op deze kaart. Groet, Nelleke

carla zei

Toch heel mooi gemaakt voor een snelle kaart.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Femminde zei

Wat super gemaakt met dit plaatje. Prima toch om dingen her ter gebruiken. Probeer ik ook.
Mijn oma was vooral fan van deze plaatjes en ze blijven mooi.
Fijn pinksterweekend!!
Groeten van Femminde

marian zei

Een prachtige kaart gemaakt met de tekening van Marjolein Bastin. Ik ben ook een verzamelaar van haar tekeningen en ik heb het servies en beddengoed. Het blijft mooi die schitterende natuur.
Groetjes van Marian.

Freubelmina zei

Ik heb even teruggekeken op je blogje want miste een paar kaarten, deze kerstkaart is erg mooi met de knappe roodborstjes en daaronder zo leuk de kaart met Nederland erop in de mooie blauwe tinten…daaronder de leuke kaart met de ouderwetste engeltjes, gaaf verwerkt op deze ovale kaart en dan nog de gave lelietjes van dalen, ben ik dol op en we kochten ze laatst ook bij het tuincentrum maar helaas hebben de slakken ze aangevreten voordat de bloemetjes de kans kregen op te komen….(wist niet dat slakken die lusten) hopelijk overleven ze en komen ze volgend jaar in grote getallen terug….Een fijn weekend Ank xx

Jantine zei

Mooie kaart met het gerecyclede kaartje van Marjolein Bastin, Ank. Zij kan zo mooi tekenen! Leuk om haar tekenwerk zo een plekje te geven.
Een beetje later blogrondje deze week, wij hebben lekker gefietst de afgelopen dagen.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Schitterende kaart in deze kerstkleuren. Mooi zijn de plaatjes van Marjolein Bastin.
Groeten Joke