Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 27 mei 2023

Vera de muis

 


Ik ga nog even door met gerecyclede plaatjes van Marjolein Bastin.
Dit keer een tekening met Vera de muis.
Ik heb er een ronde kaart mee gemaakt.
De tekening heb ik uitgestanst en op de lichtblauwe stans geplakt.
Eenzelfde lichtblauwe stans heb ik aan de binnenkant geplakt om op te kunnen schrijven.
Sequin-bloemetjes ter versiering en de op de gaatjes heb ik met een perlenpen bloemhartjes gemaakt.

Ik lees weer graag wat jullie van deze kaart vinden.
groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel mooie kaart met lief plaatje. De donkerblauwe basis staat erg mooi bij de rest van de kaart.

Eri zei

Je hebt een leuk leuk plaatje gebruikt voor deze ronde kaart. De bloemetjes rond het plaatje maken het helemaal af.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Enig deze vera muis, mooi staat het op je ronde kaart

Suzan zei

Oh zo mooi, vind de plaatjes van Vera de muis prachtig.
Groetjes Suzan

Elly zei

Leuk hoor deze kaart en je kaartje van hieronder is ook mooi.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een schattig kaartje met Vera de Muis.
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart gemaakt met Vera de muis, heb er ook nog plaatjes van en kan ze niet wegdoen , op deze manier kan het ook.
groetjes Marjan.

Wilma zei

Wat 'n lief kaartje is dit zo geworden Ank, met dit plaatje. Heel leuk gedaan met Vera de muis. Altijd mooi, Marjolein Bastin!
Fijne Pinksterdagen nog.
GROET, Wilma.

Wies zei

Mooie kaart met het leuke plaatje van Vera de muis in haar walnoten bedje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje vera de muis dat is al oud maar ze blijven zo leuk
de vorm van je kaar vind ik ook leuk en de ook de details
groetjes ellen

Femminde zei

Ja Vera de muis blijft leuk!!
Mooi kaartje heb je ervan gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde