Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 25 juni 2023

GD bij DCL

 


Omdat ik met deze kaart won mocht ik gast designer zijn bij Dutch Card Lovers
De nieuwe uitdaging is: Cijfers op je kaart.
Ik wist meteen hoe ik dat ging doen.
Nog steeds ben ik bezig met de postzegels die ik tijdens een opruimpoging tegenkwam.
Ik heb willekeurig een heleboel op een vel papier geplakt en daar heb ik de cijfers met behulp van DDD mask uitgesneden.


Als basis heb ik een dubbele vierkante kaart met daarop kraft wat ik geëmbost heb met een mal met allemaal cijfers erop. 
De cijfers 75 heb ik er verhoogd opgeplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank


17 opmerkingen:

Lia zei

Wat een gaaf idee om de postzegels zo te gebruiken. Leuke en vooral originele kaart.
Lia xx

Margreet zei

Leuk dat je GD mocht zijn. Wat een superoriginele cijfers heb je op je toffe kaart. Heel gaaf!
xxx Margreet

carla zei

Leuk dat je Gastdesigner mag zijn.
Jouw idee vind ik een hele leuke, die moet ik onthouden.
Supermooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Echt een heel leuk idee en zeker origineel! Mooie blikvanger is het zo geworden tegen je leuke embossing achtergrond, gaaf kaartje! Leuk dat je onze gastdesigner bent, Ank en en nog een mooie zondag.

Angélique zei

Een heel leuke kaart, de vrolijk gekleurde cijfers steken mooi af op het kraft, goed bedacht om zo de postzegels te verwerken.

Diny zei

Wat een gave kaart Ank.....heel erg mooi met de opgeplakte postzegels....geeft een mooi effect!
Groetjes Diny

!neke zei

Heel leuk !!!
Gaaf die 75 !!!
Groeten Ineke

Eri zei

Heel erg leuk bedacht deze cijfers met de kleurrijke postzegels! Je kunt er gewoon niet naast kijken! Hihi, weer wat opgeruimd.
Groetjes, Eri

Femminde zei

Wat super Ank!!
En zo goed doorgevoerd met die embossing met cijfers en ook nog de 75 met postzegels met cijfers erop. Heel gaaf!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat een originele manier heb je bedacht met die postzegels! Zo leuk om er dan een getal uit te stansen. En een mooie embossingfolder is het. Ik heb er ook een met cijfers die ik nog nieuw in de verpakking heb liggen , dus die gaat er nu uit! Wel een andere, maar ook een leukerd.

Henriët zei

Wat leuk gedaan met de cijfers uit zelfgemaakt postzegelpapier. En de achtergrond past er super goed bij. Geslaagde kaart!
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Wat een super leuke kaart met de postzegel cijfers op de embossing achtergrond!
Groetjes, Caroline

Wilma zei

Wat 'n werk moet dat geweest zijn Ank met die postzegels! Je hebt er een supergave kaart mee gemaakt, erg mooi gedaan.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat je GD mocht zijn, je maakte een mooie kaart, heel origineel met de postzegels,
Groetjes,
Ansx

Nynke zei

Supertof! Een heel mooi geheel, met de grote cijfers op deze achtergrond.
Groetnis Nynke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dat weer leuk bedacht en gemaakt Ank, ik vind het een hele gave kaart en zo origineel met die cijfers van postzegels. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

anja curvers zei

Hele gave kaart heb je gemaakt voor DCL, fijn dat je gastdesigner was.