Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 22 juni 2023

Haastige spoed....

 


Dit kaartje moest ik vandaag nog afmaken om mee te kunnen doen met het blog 52 WTC .
En in de haast heb ik een fout gemaakt.
Helaas kon ik die niet herstellen want alles zat al vastgeplakt.
Zien jullie het?..............de rechterstans had omgekeerd moeten worden met de c naar boven :-(
Helaas niets meer aan te doen.


Het papier wat ik heb gebruikt lijkt onder invloed van lichtval soms groen en soms blauw.
Deze kaart doet ook mee met de challenge van het liftchallengeblog 

groetjes van Ank




22 opmerkingen:

Diny zei

Ik vind het niet storend hoor....het zijn twee prachtige kaartjes!
Groetjes Diny

Marjan zei

Nou, ook al bedoelde je het anders, ik vind het helemaal niet storen dat het dezelfde kant op wijst, hoor Mooie stansjes en kleurtjes tegen die donkere achtergrond, Ank en een leuke omlijsting voor het blauwe Merry Christmas. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Trijntje zei

Je hebt hele mooie stansen gebruikt op de kaart en mooi papier wat van kleur verschiet. Als je het niet weet dat de letters anders zouden moeten staan zie je het niet. Het stoort mij ook niet maar als je het zelf anders had gewild en blijf je het vaak zien. .even terug gelezen. D3 kaart voor het rijbewijs is ook erg mooi. Groeten Trijntje

carla zei

Dat is alleen maar een foutje als je er één van maakt, alles kan bij deze tekstkaart. Ik vind hem mooi geworden.
Niks mee inzitten als het nu zo of zo staat.
Ik ben er bijna zeker van, dat niemand het had opgemerkt, had je erover gezwegen.
Groetjes,
Carla

De Hobbykamer van Petra zei

Ondanks deze "fout" vind ik je kaart erg mooi geslaagd. Gewoon niet melden aan de ontvanger en dan is er toch iemand heel erg blij als hij/zij deze kaart van je ontvangt.

Lieve groet, Petra

Annemarie en Merit zei

niemand had het ooit opgemerkt denk ik....
hele leuke kaart.....
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Een kniesoor die daar op let, Ank. Ik vind het een supergave kaart geworden!
xxx Margreet

marian zei

Een prachtige kaart en een leuk idee. Als je niets gezegd had, had ik het niet eens opgemerkt denk ik. Nu je het zegt begrijp ik het wel.
Groetjes van Marian.

Wilma zei

Het is dat het anders in je hoofd zat en dan blijf je het toch zien. Maar niet getreurd Ank, jij bent de enige....😉
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Jantine zei

Mooie kaart, Ank! En jij weet, dat je bedacht had dat die ene tekst anders om moest. Ik vind het niet storend of misstaan. Als je niets gezegd had was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Leuk idee, zo met de tekst rondom.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ans Gilbert zei

Mooie lift heb je gemaakt met de teksten, ik vind het niet storend dat de tekst anders staat,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Een leuk idee om er een kerstkaart van te maken! Inderdaad niet storend, en het papier geeft leuke kleurschakeringen.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Oh.... helemaal niet erg toch? Als je het niet had gezegd had ik het niet eens gezien. Het is een heel leuk kaartje geworden en slim om het te combineren met de kerstkaartendonderdag!

Henriët zei

Super leuke kaart. Ook met het foutje. (die niet eens opvalt!)
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gekleurde teksten, het was me niet opgevallen
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is dat je het zegt Ank anders had ik niets gezien. Leuk idee om op deze manier een kerstkaart te maken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Freubelmina zei

Ach ja ik snap dat jij je er zelf het meeste aan stoort, voor ons blijft het een mooie blitse kaart! Xx

!neke zei

Mooie kaart Ank !!!
En helemaal niet storend !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

!neke zei

Mooie kaart Ank !!!
En helemaal niet storend !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Angélique zei

Pas toen ik las wat er mis is zag ik het pas, het is dus niet storend. Ik vind het een mooie kaart geworden.

Caroline Cards zei

Het is een leuke kaart. Ik heb heel goed moeten kijken wat er dan fout was, want het viel me niet op. Schuif het maar onder creatieve vrijheid!
Groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Hey Ank, je moet nooit de nadruk leggen op je foutjes, nu is het het eerste waar je op gaat letten en daarmee doe je dit mooie en stijlvolle kaartje echt te kort! Ik vind de heldere kleuren op de donkere achtergrond echt heel mooi geworden en zolang je teksten er niet in spiegelbeeld op staan is het prima toch?! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift.