Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 1 juni 2023

Graphic45

 


Ik vond nog een serie Kerst die-cuts van Graphic45 en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.
Er valt niet veel over te vertellen.
Natuurlijk doe ik weer mee met het blog van 52WTC
Ik kan niet beloven dat ik bij jullie langskom vandaag want ik ben bijna de hele dag weg maar dan probeer ik het later wel in te halen!

groetjes van Ank

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi kaartje
grtjs,martina

Annemarie en Merit zei

schitterende kerstkaart.
Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Heel mooi Ank, en veel plezier met je dag uit.

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Hele mooie warme kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke materialen. Groeten Trijntje

marian zei

Wat een prachtige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat een mooie kaart met die die cut!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

carla zei

Een hele leuke kerstkaart heb je op deze donderdag weer te bewonderen.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat mooi gedaan Ank!
Groetjes Diny

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met de die-cuts Ank! Mooi de kerstroos midden op de klok.
Groetjes, Eri

Wilma zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt Ank met deze die-cuts. Mooi geheel geworden zo.
GROET, Wilma.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met deze mooie klok en bloemen!
Groetjes, Caroline

Laurespage zei

Leuke kerstkaart en warme kleuren.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Wauw wat een gave kaart is dit!! Heel erg mooi!

Henriët zei

Wat weer een leuke kerstkaart deze week.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Wat een bijzondere kaart, heel mooi.
Groeten Joke

Jantine zei

Heel mooie kaart maakte je Ank!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige Kerstkaart! Mooi in die traditionele kleuren

Creatieve groeten,
Lisanne

Angélique zei

Een heel mooie kerstkaart met mooie traditionele uitstraling.